428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

جمعه، تیر ۱۸، ۱۳۸۹

Re: [23khordad] التزام عملی به اصلاح طلب ها شرط عضویت در جنبش سبز

 free man<freegate.m@gmail.com
از زبان  فری من

 
درود بر اعضای گروه 23 خرداد و خاک بر سر مدیران این گروه

شرمنده که از ایمیل همسرم مجبور شدم استفاده کنم،دیگه نتونستم جلو خودمو بگیرم

با پوزش از سعید ونوید عزیز 
 
می بینی نوید جان ،من با شما در مورد صحت وسقم روایتهای شنیده شده در مورد ترانه موسوی اختلاف داشتیم ،اما ندا پیش چشم دنیا پرپر شد و رژیم کودتا به هر خدعه ای متوسل شد که ماهیت این جنایت رابه نفع خودش برگرداند،حالا چی که تهمت به شرف ایران و خانواده اش میزنن،چرا همتون خفه خون گرفتین ،من در مورد اخراج خودم از این  گروه حرفی ندارم اما در مورد اخراج نکردن همچی آشغالی ،مدیریت این گروه رو وابسته به مزدوران حکومتی میدونم

مهمان خدا
بیشرف بی ناموس
باید فاتحه اسلامی خوند به این گروه که آدم بیسوادو آشغالی مثل تو دم از ایدئولوژیک میزنه و دیگران هم با اون بحث بی خشونت میکنند
تمام تنفرم را سزاوار شخصیت بی معرفت تو میدونم وبدترین مرگ رو بر تو و هم پالکی هایت آرزومندم

ننگ بر دوستداران دشمن  

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved