428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

جمعه، مرداد ۰۱، ۱۳۸۹

[Persian Green Movement] گفتار روزانه محسن سازگارا دوشنبه ۲۸ تیر ۲۵۶۹

1.jpg
2.jpg
3.jpg
Memory Card.png   Bikini.png    FreeDating.png

گفتار روزانه محسن سازگارا  دوشنبه ۲۸ تیر ۲۵۶۹
متن پیاده شده
  



 

سلام

دوشنبه  ۲۸ تیرماه ۲۵۶۹ –  ۱۹ جولای ۲۰۱۰ میلادی

امروز درمورد 7 موضوع صحبت می کنیم.

 

موضوع اول: دیدار آقای کروبی با خانواده منصور اسانلو و محکوم کردن انفجار در زاهدان از سوی موسوی

آقای کروبی به  دیدار خانواده منصوراسانلو رفت. دراین ملاقات مادرآقای اسانلو مصائبی که  براین خانواده رفته بود را ذکر کرد، بخصوص این موضوع  که  ضرب و شتم عروس آقای اسانلوموجب سقط جنین او شد. آقای کروبی هم اعلام کرد من از این که با این نظام بودم احساس شرمساری می کنم. به هرحال رهبرمبارز و در بند اتحادیه کارگری شرکت واحد "آقای منصور اسانلو" همواره مورد پشتیبانی تمام مبارزین ایرانی بوده و نه فقط جنبش کارگری ایران که تمام بخشهای جنبش آزادیخواهی مردم ایران پشتیبان اوهستند. انصافا حرفهایی که بچه های شرکت واحد می زنند - که  آمادگی دارند برای دفاع از آقای اسانلو و آزاد کردن  او، با هماهنگی مردم  دست به اعتصاب بزنند -  از مواردی است که در جنبش به شدت طرفدار دارد.

آقای موسوی هم در نامه ای انفجار در زاهدان را محکوم کرده و نگرانی خود را از دعوای بین مذاهب مختلف شیعه و سنی و تضییع حق اقوام ایرانی بیان کرده و اینکه  کسانی از این دعواها و تضییع حق  اقوام مختلف ملت بزرگ ایران سود می برند.

موضوع دوم: اعتصاب و تجمع

اعتصاب در بازار تبریزادامه دارد. همچنین دیروز تجمع  چند صدنفر از بازنشستگان تامین اجتماعی را  جلوی مجلس به  خاطر عدم افزایش مستمری در سال 89 داشتیم.

موضوع سوم: احتمال تعطیلات تابستانی ایران خودرو به علت قطعی مکرر برق

شرکت ایران خودرو به دلیل قطع مکرر برق، تعطیلی های مکرر داشته و تصمیم مدیران اش  دارد  دال بر این قرار می گیرد که شرکت را تا 15 مرداد ماه کاملا تعطیل کنند و تعطیلات تابستانی را در سراسر شرکت جاری کنند و به این ترتیب این واحد برزگ صنعتی کشور یکسره تعطیل شود. مسئله  قطع برق که الان فشارش روی صنایع است دارد درتمام کارخانجات  خود را نشان می دهد.

موضوع چهارم:به رسمیت نشناختن دادگاه از سوی عیسی سحرخیز واعلام شکایت از خامنه ای

آقای عیسی سحرخیز این مبارزمطبوعاتی ایران در دادگاه کار بسیارخوب و مهمی انجام داد و اعلام کرد که اساسا دادگاه را به رسمیت نمی شناسد. او اعلام کرده که چون برابر قانون اساسی کشور دادگاه های سیاسی باید علنی و با حضور هیئت منصفه باشد و این شعبه دادگاه انقلاب نه اساسا دادگاه است ونه هیئت منصفه ای در کاراست و نه علنی است، لذا آن  را به رسمیت نمی شناسد و متن دفاعیه خود را هم  تقدیم به ملت ایران کرده و اعلام کرده که خود را در اختیار ملت ایران می گذارم و دادگاهی عادلانه تر از ملت ایران وجود ندارد.

همچنین او اعلام کرده که علیه آقای خامنه ای به جرم همه سیاهکاری هایی که ایشان کرده است شکایت دارد. من فکر می کنم که این قدم که آقای سحرخیز برداشته بسیار قدم مثبتی است که مبارزین کل این دادگاه های فرمایشی و بی خاصیت را به رسمیت نشناسند. همینطورآقای احمد قابل گفته که بله، من اتهام علیه نظام را می پذیرم، اما فعالیت من علیه نظام  روزی بوده که به آقای خامنه ای برای ریاست جمهوری کشور رای داده ام.

این تمرکز مبارزین  بر شخص آقای خامنه ای که نقطه کانونی قدرت کودتاچیان وعامل اصلی مصیبت های کشور است، جهت گیری مبارزین ما را - که مردم را هم به آن می خوانند -  نشان می دهد.

 

موضوع پنجم:استعفای نماینده استان سیستان بلوچستان و حمله لباس شخصی ها به  مغازه اهل تسنن در بازار زاهدان

سومین نماینده استان سیستان و بلوچستان آقای پیمان فروزش بعد از دو نماینده قبلی آقای حسینعلی شهریاری و عباسعلی نورا به دلیل عدم امنیت دراستان نماینده قبلی استعفا کرد. روز گذشته حمله پاره ای از لباس شخصی ها را  به مغازه های بازاری های اهل تسنن و شکستن مغازه آنها و توهین به آنها داشتیم که نهایتا منجر به تعطیلی بازار زاهدان شد. قبلا هم اراذل و اوباش حکومتی ازاین کارها کرده بودند.

 

موضوع ششم: احتمال ابلاغ قطعنامه شورای بین اللملی دریانوردی به شرکت های کشتی رانی در مورد حمل بار های ایران با کشتی های شان

شورای بین اللملی دریانوردی در حال گذارندن قطعنامه ای است که به موجب آن به تمام شرکت کشتیرانی اعلام می کند اگرحمل باری را به مقصد ایران با کشتی های خودشان  قبول کنند، ممکن است که شامل کالاهای تحریمی باشد و بنابراین بهتر است که  این کار را نکنند. اگراین ابلاغیه از طرف شورای  بین اللملی دریانوردی صادر شود، تمامی شرکت های کشتیرانی در حمل بار به ایران دچار مشکل یا تردید خواهند شد و بیش از پیش به ایران فشار خواهد آمد. بخصوص که قبلا شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی  به دلیل تحریم های بین اللملی که علیه آن شده و عدم همکاری شرکت های بیمه امکان حمل و نقل دریایی  اش کاهش پیداکرده.

همینطور روزنامه چاینا پست درتایید خبرهای قبلی اعلام کرده که ایران به دلیل تحریم ها مشکل فروش نفت دارد. این بحثی است که روزهای قبل هم کردیم و دیروز هم  مطرح کردیم  رجا نیوز که پشتیبان دولت و نزدیک به آن است همین موضوع را تایید کرده و اعلام کرده بود که الان ایران با وجود کاهش  دادن قیمت نفت اش ، امکان فروش آن را ندارد.

 درخبردیگر داشتیم که ایران  تصمیم گرفته که نفت اش را -  به دلیل تحریم های بین اللملی و کنترلی که روی  گردش دلاردر دنیا است - به درهم امارات بفروشد. ازآن تصمیم های غلط که بازمیلونها دلار به ایران خسارت خواهد زد. همچنان که  در دوره ای در زمان گرانی یورو، ذخایر را به یورو تبدیل کردند و در زمان ارزانی یور، ذخایررا به فروش رساندند. چرا که اصولا در بازار انرژی پول دیگری غیر از دلار امکان وتحمل حجم معاملات بزرگ انرژی را ندارد. در مجموع اگر این کار بشود باز هم  خسارات بزرگ تری را به ایران وارد خواهد کرد.

 

موضوع هفتم:

آقای نادران که پی گیر پس گرفتن شرکت مخابرات از تعاون سپاه بود مطرح کرده که این کار بیش از هرچیز سپاه را درسرویسی که به مردم خواهد داد رودرروی مردم قرار خواهد داد. باشدت گرفتن تحریم های بین اللملی علیه سپاه تمام شرکت های وابسته به سپاه، تعاون بسیج و قرارگاه خاتم الانبیا و دهها شرکت زیر مجموعه آنها یکی یکی دچار مشکل خواهند شد، چرا که شرکت های بین اللملی با آنها کار نخواهند کرد. ازجمله تعاون بسیج که مالک گروه تولیدی بهمن است و گروه تولیدی بهمن صاحب اتوموبیل سازی مزدا و دهها شرکت دیگر است. همینطور موسسه مالی اعتباری مهرکه این روزها  درحال تبدیل شدن به بانک مهراست  و این موسسه مالی - اعتباری خود دهها شرکت دارد که یکی ازآنها "مهر اقتصاد ایرانیان"است که  سهام دار بسیاری از کارخانجات کشوراز جمله شرکت آلومینم ایران، شرکت کشتی سازی صدرا، شرکت تراکتور سازی، فولاد مبارکه و دهها شرکت دیگر شده است.

 روزهای بعد راجع آنها بیشتر صحبت می کنیم و همینطوردراین مورد که چگونه می توانیم  همزمان با فشارهای بین اللملی، فعالیت اقتصادی سپاه  را در داخل زیر فشار بگذاریم.

اندکی صبر، سحر نزدیک است.

تا فردا شاد ، سرافراز، پیروز و موفق باشید.

به امید پیروزی ایران و ایرانی

--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "Persian Green Movement" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به newourvotes@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به newourvotes+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/newourvotes?hl=fa دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved