428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

جمعه، مرداد ۰۱، ۱۳۸۹

[Persian Green Movement] گفتار روزانه محسن سازگارا سه شنبه ۲۹ تیر ۲۵۶۹

1.jpg
2.jpg
3.jpg
Memory Card.png   Bikini.png    FreeDating.png

گفتار روزانه محسن سازگارا  سه شنبه ۲۹ تیر ۲۵۶۹
متن پیاده شده
  



امروز سه شنبه ۲۹ تیر ۲۵۶۹ و ۲۰ جولای ۲۰۱۰

درباره هشت نکته صحبت می کنیم.

موضوع اول این که سندیکای شرکت واحد طی اطلاعیه ای خواهان آزادی بی قید و شرط سعید ترابیان، منصور اسانلو، رضا شهابی و ابراهیم مددی اعضا هیات مدیره این سندیکا شده اند. از سعید ترابیان هیچ خبری نیست. رضا شهابی فقط دو بار تماس گرفته و منصور اسانلو و ابراهیم مددی رییس و نایب رییس این سندیکا سال ها ست که در زندان اند . اطلاعیه این سندیکا قدم اولی است که پشتیبانی همه ما را می طلبد و با توجه به فشاری که به همه رانندگان می آید اگر آنها پشتیبانی جنبش سبز را بخواهند و دعوت به اعتصاب با سوار نشدن اتوبوس کنند، وطیفه همه ماست که همیاری و پشتیبانی کنیم و نشان دهیم که از خواست های به حق آنها حمایت می کنیم.

نکته دوم این که به اعضای سندیکای نیشکر هفت تپه فشار های جدیدی می آورند از جمله فریدون نیکوفر عضو این سندیکا که مدتی است او را اخراج کرده اند و درصدد هستند که او را از خانه سازمانی اش هم اخراج کنند خواسته اند که توبه نامه بنویسد و اگر این کار را بکند او را ببخشند که آقای فریدون نیکوفر زیر بار نرفته است این همه مورد دیگری است که حمایت ما را در راستای حمایت از خواسته هاشان می طلبد.

نکته سوم این که خانم لیلا توسلی خواهر زاده آقای دکتر یزدی و دختر آقای مهندس توسلی به دو سال حبس محکوم شده به جرم این که شاهد وحشیگری حکومت در زیر گرفتن یکی از بچه ها توسط ماشین نیروی انتظامی بوده است و این را هم در مصاحبه با رسانه های بین المللی اعلام کرده. این محکومیت ترس حکومت از خبررسانی آزاد را نشان می دهد.

نکته چهارم این که کارگران فرشبافی فرش ایران در قزوین به دلیل آن که پانزده ماه است که حقوق نگرفته اند تجمعی برگزار کرده اند و مثل سایر کارخانه جات فرشبافی و موکت بافی. این کارخانه هم در معرض مشکل قرار دارد. جالب است در همین شهر آقای احمدی نژاد صحبت کرده و روز گذشته صحبت از روحیه جمعی ایرانی ها کرده. به نظر می آید به تازگی به ایشان یاد داده اند و معلوم است که اطلاعی هم از  این مباحث ندارد و ایشان نمی داند گفتمان غالب بخش اصلی روحیه جمعی است و در حال حاضر گفتمان مسلط جامعه ما دموکراسی است . جالب است در همین صحبت هم آقای احمدی نژاد یک ظرب المثل ساده فارسی را غلط به کار برده است ایشان نمی داند که علف زیر پای کسی سبز شدن کنایه از بیکار ایستاده و منتظر و معطل ماندن است. ایشان این ضرب المثل را برای صادر کنددگان قطعنامه علیه ایران به کار برده اند که خیلی هم فعال اند و فشار تحریمی را روی ایران افزایش می دهند.

نکته پنجم این که سایت جوان نیوز که سایت های کودتاچی ها ست  و به سپاه تعلق دارد اعلام کرده که قرار است یک معاونت مشارکت های مردمی و اصناف در ستاد مبازره با قاچاق کالا که آقای سعید مرتضوی رییس آن هست تشکیل داده شود. خیلی ها معتقد اند این قدمی است از طرف کودتاچی ها برای برخورد با بازار و کسبه که ضرب شست اعتصاب آنها را حکومت چشید و مقدمه ایست برای این که شروع کنند به ایجاد رعب و وحشت میان انها برای  آن که نشان داده شد در زمان اعتصاب چاره ای وجود ندارد جز عقب نشینی.

نکته ششم این که آقای کروبی سیستم تک حزبی که آقای احمدی نزاد به نام حزب ولایت مطرح کرده بود را بهش حمله کرده و گفته هرگز در ایران امکان پا گرفتن ندارد و درضمن ایشان درباره رشد سرطانی دورغ و تقلب هم آقای کروبی هشدار داده است.

 نکته هفتم این که آقای عباسعلی نورا یکی از نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس که به همراه دو نماینده دیگر استان استعفا کردن به دلیل فقدان امنیت گفته مردم سیستان و بلوچستان منتظر استعفای آقای نجار وزیر کشور هستند چرا که همین آقای نجار کمتر از یک ماه قبل گفت در سیستان و بلوچستان امنیت کامل برقرار است و همه چیز در کنترل حکومت است و الان با این اتفاق ها و بمب گذاری هابی لیاقتی این وزیر نظامی بیش از پیش مشخص شده است.

نکته هشتم این که خبر ان-لاین که به جناح علی لاریجانی نزدیک است اعلام کرده کاهش 32 درصدی تولید نفت را داشته ایم . اگر این خبر درست باشد باید بگوییم این کاهش صادرات نفت به مراتب بیشتر بوده و بنابراین آن تحلیل هایی را بیش ار پنجاه درصد افت صادرات ایران را اعلام می کنند می توان باور کرد.

در همین راستا تحریم های بین المللی در حوزه های بانکی هم شدید تر شده  از جمله بانک تجارت اروپایی که ظاهرا کارگزاری می کرده بریا بانک سپه درلیست تحریم ها قرار دارد هم زیر بازرسی قرار گرفته است و حتی صحبت از این است که این بانک در خدمت سپاه بوده و خرید و فروش های غیر قانونی سپاه از این طریق انجام می شده است . همین طور مجلس هم طرح تحقیق و تفحصی را آماده کرده است که اکر دولت آقای احمدی نژاد پاسخ مجلس را در باره قراردادهای نفت و گاز به خصوص قرارداد فروش گاز به پاکستان ندهد آن وقت مجلس تحقیق و تفحص در این باره را در دستور کار خودش قرار می دهد.

همین طور اقای جو کلاین مفسر مجله تایم مطرح کرده گزینه نظامی به صورت جدی تر روی میز سیاستمداران آمریکایی و اسراییلی قرار گرفته است.

اندکی صبر سحر نزدیک است

به امید پیروزی ایران و ایرانی

--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "Persian Green Movement" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به newourvotes@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به newourvotes+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/newourvotes?hl=fa دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved