428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

پنجشنبه، تیر ۱۷، ۱۳۸۹

[Persian Green Movement] گفتار روزانه محسن سازگارا دوشنبه ۱۴ تیر ۲۵۶۹

Memory Card.png   Bikini.png    FreeDating.png

گفتار روزانه محسن سازگارا دوشنبه ۱۴ تیر ۲۵۶۹

فایل صوتی پیوست هست


سلام

دوشنبه ۱۴ تیر ۲۵۶۹ - ۵ جولای ۲۰۱۰ میلادی

امروز در مورد 8 موضوع صحبت می کنیم


موضوع اول: عدم دعوت ضرغامی به نمایشگاه رسانه های هلند توسط دولت هلند در پی اعتراضات ایرانیان مقیم هلند

ایرانیان مقیم هلند با تلاش هایی که کردند موفق شدند سفر ژنرال عزت ضرغامی رئیس صدا وسیما را به هلند لغو کنند. وی که قرار بود برای نمایشگاه رسانه ها درپنجم جولای آنجا باشد وقتی با این مواجه شد که ایرانی ها تقاضای دهها تظاهرات کرده اند وفشارهای زیادی هم به دولت هلند آورده اند فهمید که برای کودتاچی ها جایی در دنیا نیست. دولت هلند هم تصمیم گرفت که ایشان را به هلند دعوت نکند.


موضوع دوم: تشکیل کار- گروه ویژه دردولت ایران برای مقابله با تحریم ها

آقای بابک افقهی معاون وزارت بازرگانی هم مسدود شدن 41 حساب بانکی را که به دستور بانک مرکزی امارات انجام شده بود تایید کرده و خبر از تشکیل کار- گروه ویژه ای برای مقابله با تحریم ها داده است.

در اولین گام  و زودتر از آنچه که انتظار می رفت حکومت با مشکل مواجه شده، چرا که تا الان کشورهای امارت، کویت و آلمان سوخت هواپیماهای جت را به هواپیماهای ایرانی نداده اند، چون سوخت جت هم همراه بنزین در لیست تحریم های آمریکا قرار دارد. کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی خبرداده که جلسه فوق العاده ای با وزیر راه گذاشته اند که مشکل سوخت هواپیماهای ایران در فرودگاه های بین اللملی را بررسی کنند ، چراکه شرکت هایی که سوخت جت می دهند ازتحریم آمریکا می ترسند بنابراین از تحویل سوخت به ایران جلو گیری می کنند.

جالب است که مقامات ایران درهمین اولین قدم به قوانین بین اللملی متمسک شده اند و اظهارکرده اند که این کار خلاف مقررات بین اللملی وخلاف مقررات"ایکائو" است. یعنی رژیمی که به راحتی خلاف مقررات بین اللملی  فرکانس های مختلف تولید می کند تا سانسورایجاد کند، یا خلاف اعلامیه  جهانی حقوق بشر- که یکی از محکم ترین سندهای بین اللملی است و حکومت ایران هم درسال 1948 آن را امضا کرده - مردم را این طور به زنجیر می کشد و سرکوب میکند یا دهها خلاف بین اللملی دیگر انجام می دهد حالا دراولین قدم در تحریم ها به یاد مقررات بین اللملی افتاده است.


موضوع سوم: تشکر وزیر امور خارجه آلمان از امارات بابت همراهی امارات در تحریم  ایران

در سفری که سفیر خارجه امارات به آلمان داشته، وزیر خارجه آلمان از همراهی امارات متحده عربی با تحریم های ایران تشکر کرده. ازآنجا که درچندین سال گذشته کشورامارات متحده عربی و بخصوص دبی به شکل گلوی تجاری ایران درآمده، همراهی امارات با کشورهای اروپایی و آمریکا برای ایجاد فشار روی ایران به سختی گلوی تجاری ایران را فشار خواهد داد و احتمالا این منطقه را آبستن حوادث بیشتر خواهد کرد.


موضوع چهارم: نامه آقای خامنه ای در مورد وقف شدن دانشگاه آزاد و ادامه وضعیت بلاتکلیف آن

سرانجام روزنامه جمهوری اسلامی تایید کرد آقای خامنه ای یک نامه نوشته و از یک طرف وقف کردن دانشگاه آزاد را که خواست آقای رفسنجانی و دارو دسته ایشان بود و ازطرف دیگرهم تغییر مدیریت دانشگاه را که خواست کوتاچی ها  و دولت آقای احمدی نژاد بود، متوقف کرده و درواقع مشکل را همان طوراین وسط نگه داشته و توانایی حل آن را ندارد. نه می تواند محکم بگوید که دانشگاه آزاد در دست هاشمی و جاسبی و این  دارودسته بماند و نه می تواند بگوید که آن را از آنها بگیرند و تسلیم شورای عالی انقلاب فرهنگی که دست آقای احمدی نژاد و  دارو دسته کودتاچی ها هست شود. می بینیم یک باردیگر همین دانشگاه آزاد نشان دهنده ناتوانی آقای خامنه ای در حل مشکلات  و هماهنگی بین حداقل جبهه پشت سرش است.


موضوع پنجم: فوت  یک روحانی مشهور لبنان

علامه سید فضل الله روحانی شیعه درلبنان درسن 74 سالگی فوت کرد. اگرچه  او در دوره ای به رهبر معنوی حزب الله لبنان مشهور بود ولی چند سالی بود که به دلیل فتاوای جدیداش حکومت ایران با او اختلاف پیدا کرده بود و او را دیگر تحویل نمی گرفتند. از جمله اینکه او تاحدی با  ولایت فقیه وصراحتا با گروگانگیری و کارهای تروریستی اعلام مخالفت کرده بود.  به هر حال او پیروانی هم غیرازلبنان بین شیعیان سایر کشورها داشت و فوت او بخشی از معادلات را در لبنان دستخوش تغییر می کند.


موضوع ششم: صحبت های علیرضا پناهیان درمورد لزوم حفظ آبروی نظام به قیمت ریختن خون های ناحق

خبرگزاری فارس از قول آقای علیرضا پناهیان، ازنمایندگان رهبر در دانشگاهها ویکی ازکسانی که جزو حلقه کودتاچیان و حلقه مجتبی خامنه ای است - همان هایی که چند سال است برنامه می ریزند که دانشگاهها  و کل کشور را قبضه کنند - در صحبت هایی چیزهایی گفته که کنه دهن کودتا چیان را نشان می دهد. ازجمله مطرح کرده که آبروی جمهوری اسلامی مهمترازخون به ناحق ریخته شده افراد است. یا این که مطرح کرده  کسانی که سکوت کرده اند باید محاکمه بشوند که کسانی مثل آقای ناطق نوری و آقای رفسنجانی و خیلی از روحانیون در این دسته قرار می گیرند. در حرفهای ایشان کاملا دیده می شود که برای شان خون ریختن و آدم کشی مشکلی ندارد  و آن قدرهم فهم ندارند که بفهمند آنچه که آبروی نظام جمهوری اسلامی - به زعم ایشان-  را می ریزد، همین خون هایی است که به ناحق می ریزند و همین جنایاتی است که می کنند. امثال ایشان تصورشان این است که می توانند هر جنایتی بکنند و هیچ کس نباید در مورد آنها حرف بزند و دنیا هم نباید بفهمد که چه جنایاتی نسبت به مردم ایران انجام می شود.


موضوع هفتم: دوبرابرشدن صادارت ترکیه و برزیل به ایران در کنار کاهش صادرات ایران به این کشورها

خبرگزاری ایسنا گزارش کرده که واردات از ترکیه و برزیل در طول یک سال گذشته نزدیک به دو برابر افزایش کرده و صادرات غیرنفتی ایران به هردو کشور کاهش داشته. این نشان می دهد که برای امضای یک قرارداد (قرارداد مبادله سوخت) که آخرهم بی سرانجام شد و هیچ فایده ای هم برای حکومت جمهوری اسلامی نداشت،  حکومت چه باج سنگینی را از جیب مردم ایران پرداخت کرد و چگونه کالاهای احتمالا بنجل این کشورها را بیش از پیش خریدند ودر کنارآن صادرات به این کشورها چقدرکاهش پیدا کرده است.


موضوع هشتم: سوالات پرسیده شده در مورد 18 تیر

 دیروزهم این بحث را باز کردیم که الله اکبر گفتن در روز جمعه 18  تیر ساعت 10 شب حرکتی است که گسترده بودن آن، مقاومت و یکپارچگی مردم را نشان می دهد و ما را برای حرکت هایی که در پیش است آماده می کند. به دنبال حرکت مردم ایران که حضورخیابانی اش را با شجاعت بارها و بارها اعلام کرد و وقتی هم که حکومت به آدمکشی و جنایت دست زد با تاکتیک هایی مثل چهارشنبه سوری و تظاهرات پراکنده نشان داد که کف خیابان را همیشه می تواند تسخیرکند، فضایی در دنیا ایجاد شده که  این فضا به سمت ایجاد فشار فراوان روی حکومت ایران می رود و روز به روز این فشارافزایش پیدا خواهد کرد. بخصوص که این فشارمتوجه اشخاص، آدم ها و سرکوبگرانی است که در سرکوب مردم دست داشته اند. بنابراین حرکت مجدد مردم ایران - اما این بار به شکل نافرمانی های مدنی ومقاومت یکپارچه ملی وبا ایستادگی و همبستگی -  دوباره به  دنیا نشان خواهد داد که هر حرکتی که دردنیا بشود مردم ایران می تواند فشاررا برحکومت چند برابربیشتر کند.

در این مورد درروزهای بعد بازهم صحبت می کنیم.


اندکی صبر، سحرنزدیک است.

تا فردا شاد و سرافراز و موفق باشید.

به امید پیروزی ایران و ایرانی

1.jpg
2.jpg

 

--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "Persian Green Movement" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به newourvotes@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به newourvotes+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/newourvotes?hl=fa دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved