428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

یکشنبه، تیر ۱۳، ۱۳۸۹

..:: Ma Bishomarim ::.. چهره‌ی کریه خامنه‌ای با این مشاطه‌گری‌ها زیبا نمی‌شود!

 
 

Sent to you by . via Google Reader:

 
 

via بلوا by balva on 7/3/10

حدود یک‌ساله پیش وقتی هنوز آسفالت خیابان‌های تهران غرق در خون بود و بساط کهریزک برقرار طی مطلبی به نام «دولت کودتا مزدور استخدام می‌کند، شما چقدر می‌ارزید؟» توضیح دادم که با خرید چهره‌های هنری می‌خواهند چهره‌ی کریه خود را با چهره‌پردازی زیبا کنند.
«جمهوری اسلامی» ذاتش ضدهنر است٬ هنر رها ست و ایدئولوژی و هر پیش‌شرط دیگری نابودکننده‌ی هنر است. هنر بستر بردار نیست نیاز به رهایی دارد و شکوفایی. این از گوردرآمده‌گان می‌خواستند سینما و موسیقی و مجسمه‌سازی و باله و رقص… را ممنوع کنند اما رشد فرهنگی مردم ایران و صدهاسال مقاومت آنان در مقابل هجوم ضدهنری که به آنان شده بود موجب شد در بسیاری از موارد «جمهوری اسلامی» را پس بزنند اما در مواردی هم موفق نشدند و تا این نظام هست هرگز هنر به معنای اصیل آن که حاصل پرواز بی‌وزنه‌ی تخیل در فضایی بی‌کران آزاد است به دست نمی‌آید. بسیاری از کسانی که امروز آنان را هنرمند می‌خوانیم درواقع چهره‌های شناخته شده‌یی هستند که بر گور استعدادهای نابود شده رسته‌اند و نادرند هنرمندان واقعی که تن به فساد و تباهی موجود نداده‌اند و توانسته‌اند با چنگ و دندان کار کنند و نگذارند آتش‌کده‌ی مقدس هنر در این سرزمین خاموش شود. اما در مقابل این ستارگان درخشان و این مرواریدهای قیمتی و ناب بسیاری خرمهره وجود دارد که با دست‌بوسی و چاپلوسی به نام و نان رسیده‌اند. مزدورانی که نمی‌خواهم با نام بردن از آن‌ها این متن را آلوده کنم. کافی است به نام شرکت‌کنندگان در شوی خامنه‌ای نگاهی بیاندازید در پس هر چهره‌یی که می‌بینید تاریخچه‌ای از مزدوری و آستان‌بوسی خوابیده است. هیچ‌کدام اینان به اجبار نیامده‌اند حداکثر اجباری که به آن‌ها وارد شده است این بوده است که گفته‌اند اگر نیاید آقای ضرغامی ناراحت می‌شود و یا سهمیه تریاکتان قطع می‌شود! البته بسیاری هم برای شرکت در این مراسم‌ها سرودست می‌شکنند.
خامنه‌ای هرچقدر احمق باشد تملق مشتی مزدور بسیجی ارضایش نمی‌کند دیکتاتورها از شکستن شاخ مخالفانشان تغذیه‌ی روحی می‌کنند. خامنه‌ای نیاز دارد کسانی که ریش نمی‌گذارند و چادر سرنمی‌کنند و به حزب‌اللهی بودن شهره نیستند به ملاقاتش برود تا ارضای روحی شود و ضعف و زبونی و وحشت مرگی که سروپای وجودش را گرفته است اندکی فروکش کند. از سوی دیگر چهره‌ی به غایت زشت خامنه‌ای و نظام وحشتش نیاز دارد تا با هم‌نشینی با چهره‌های شناخته شده‌ی هنری زیبا شود و این گردمرگی که برآن نشسته است پوشانده شود.
دست دادن با این ضحاک اهریمنی خیانتی نابخشودنی است. نمی‌توان به کسانی که به هر حال زندگی‌شان از راه کارکردن در زمینه‌های مختلف مربوط به صدا و سیما و سینما می‌گذرد خرده گرفت و نمی‌توان انتظار داشت که دست از کار بکشند اما حتما و حتما باید با این خودشیرینی‌ها برخورد کرد. این‌ها شخصیت‌های زبون و ترسویی دارند اگر بدانند آب‌دهان به‌سویشان پرتاب می‌کنیم از این شکر‌ها کمتر می‌خورند. هر کس که این‌ها را از نزدیک می‌شناسد باید حتما با تندترین نوع برخورد عمل زشتشان را یادآور شود. مطمئن باشید کسانی هم که می‌گویند مجبور بوده‌اند دروغ می‌گویند چرا این همه هنرمند برجسته مجبور نشده‌اند بروند و این بی‌مایه‌گان و میان‌مایه‌گان مجبور شدند؟ اگر قرار بر اجبار بود هنرمندان برجسته‌یی بودند که بشود مجبورشان کرد بروند و این شاخ‌شکسته‌ها را نمی‌بردند.
۱۸ تیر در راه است این مشاطه‌گری‌ها نمی‌توان چهره‌ی کریه قاتل ندا و کیانوش و عزت و سهراب و سعید و نسرین و بهروز و منصور و فرهاد و حامد و مجید و شیوا و … صدها و هزاران به قتل‌رسیده و درزندان بی‌عدالتی زجرکش‌شده را زیبا کند. این چهره زشت است و هر کس همنشینش شود نصیبی جز خون و کثافت این نظام رو به سقوط نمی‌برد و همراه با آن به دره‌ی عمیقی که خود کننده‌اند سقوط می‌کنند. تا دیر نشده دست از مزدوری دست بردارید که دیکتاتوران بردوش کوتوله‌ها قامت بلند می‌کنند هیزم جهنمی که خود در آن گرفتارید نشوید.

ارسال به: Balatarin::Donbaleh::100C::oyax::Mohandes::Del.icio.us::Friendfeed::Twitthis::Facebook::Addthis to other::Subscribe to Comments Feed::Subscribe to Feed



 
 

Things you can do from here:

 
 

--
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه "Ma Bishomarim" مي باشد.
جهت ارسال مطلب به این گروه، به آدرس life-companion@googlegroups.comایمیل ارسال کنید
برای لغو عضويت از این گروه، یک ایمیل به آدرس life-companion+unsubscribe@googlegroups.com
ارسال نمائيد.
برای بازديد از سایر امكانات گروه، به این آدرس مراجعه کنید http://groups.google.com/group/life-companion?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved