428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

دوشنبه، تیر ۱۴، ۱۳۸۹

..:: Ma Bishomarim ::.. واقعا مشکل ما الان شکل موی بچه‌هاست؟ نه! مشکل ما ۱۸ تیر است؟

 
 

Sent to you by . via Google Reader:

 
 

via بلوا by balva on 7/4/10

سنگ سنگ این نظام بر دروغ و فریب‌کاری استوار است اما تفاوتی که در این مدت صورت گرفته است این است که دروغ‌گویی‌ها دیگر خیلی ناشیانه و وقیحانه شده است.
احمدی‌نژاد در عصر ارتباطات جمعی و در زمانی که همه‌چیز به شکل‌های مختلف نوشتاری و فیلم و عکس و… ثبت می‌شود دروغ‌های شاختار و عوام‌فریبانه می‌گوید. او پنج سال پیش وقتی می‌خواست نامزد ریاست جمهوری شود و کسی او را نمی‌شناخت همان‌طور که در فیلم می‌بینید به زبان فارسی و جلوی دوربین تلویزیون می‌گوید:

«واقعاً مشکل مردم ما الآن شکل موی بچه‌های ماست؟ بچه‌ها دوست دارن موهاشونو هرطوری بگذارن به من و تو چه ربطی داره؟ من و تو بايد به اين مسائل اساسی کشور برسیم، دولت باید بیاد اقتصاد رو سامان بده، فضای کشور رو آرامش ببخشه، امنیت روانی ایجاد کنه، پشتیبانی کنه از مردم، مردم سلایق گوناگون دارن! با سنت‌های مختلف، علائق مختلف، تیپ‌های مختلف، دولت خدمت گذار همست، چرا مردم رو کوچیک می‌کنیم؟ یعنی واقعاً مردم رو اینقدر کوچیک می‌کنیم که الآن مشکل مهم جوان‌های ما اين است که مدل موهاشونو چطوری بگذارن و دولت هم نمی‌گذاره! شأن دولت اینه؟ شأن مردم اینه؟ این واقعاً اصلاً توهین به مردم ماست! چرا مردم رو دست کم می‌گیریم؟ یعنی واقعاً اینقدر الآن مشکل کشور ما اینه که فلان دختر ما فلان لباس رو پوشيد؟ الآن مشکل کشور ما اينه؟ یعنی مشکل مردم ما اینه؟»

حالا وزارت ارشاد این دولت برداشته و مدل موی‌ استاندارد معرفی می‌کند.(مویتان را با مدل وزارت ارشاد بزنید) حتما دو روز دیگر هم احمدی‌نژاد می‌آید و می‌گوید که شایعه بوده است و تکذیب می‌کنند. مانند تکذیب رادان در مورد قبض جریمه عفاف یا گشت نسبت یا تکذیب احمدی‌نژاد در مورد دخالت دولت در امر حجاب… نه آن که تصور کنید این فقط برای فریب مردم ایران است اصولا دروغ‌گویی به عادت و شیوه و روش این نظام تبدیل شده است. نه فقط در شوهای تلویزیونی برای داخل یا خارج کشور که حتا در میزهای مذاکرات دیپلماتیک هم به بدترین شکل ممکن دروغ می‌گویند و کاری کرده‌اند که دیپلماسی‌شان در تمام عرصه‌ها شکست بخورد و تا انزوای کامل بین‌المللی فاصله‌یی چندانی نداشته باشند.

اما این روزها٬ روزهای تیر است و ماه تیر لرزه به اندام «جمهوری اسلامی» می‌اندازد. کابوس ۱۸ تیر همیشه بر فراز سر اینان در گردش است و نمی‌گذارد دمی آسوده باشند. خبرهای مختلف از حضور جمعی از چهره‌های تلویزیونی با خامنه‌ای یا مسئله‌ی حجاب و موی سر و مسایلی از این دست برای نشان‌دادن فضای عادی در جامعه است تا بگویند دیگر همه‌ی مسایل حل شده است فقط مانده است موی سر جوانان! دارند سر خودشان شیره می‌مالند تا از هراس نزدیک شدن ۱۸ تیر بگریزند.
۱۸ تیر در راه است و این کابوس مرگ برسرتان هوار می‌شود ده سال است که به ۱۸ تیر که نزدیک می‌شوند تمام تنشان تیر می‌کشد. خون بی‌گناه عزت ابراهیم‌نژاد و چشم‌هایی که از حدقه بیرون آمد و دست‌ها و پاهایی که شکست و زندان‌هایی که باطبی‌ها تحمل کردند و اکبر محمدی‌ها جان خود برسرش نهادند. ۱۸ تیر در تاریخ مبارزات مردم ایران روزی بیاد ماندنی است. ۱۸ تیر می‌ماند اما خامنه‌ای و جمهوری اسلامی‌اش آنچنان بروند که پنداری هرگز نبوده‌اند.

ارسال به: Balatarin::Donbaleh::100C::oyax::Mohandes::Del.icio.us::Friendfeed::Twitthis::Facebook::Addthis to other::Subscribe to Comments Feed::Subscribe to Feed



 
 

Things you can do from here:

 
 

--
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه "Ma Bishomarim" مي باشد.
جهت ارسال مطلب به این گروه، به آدرس life-companion@googlegroups.comایمیل ارسال کنید
برای لغو عضويت از این گروه، یک ایمیل به آدرس life-companion+unsubscribe@googlegroups.com
ارسال نمائيد.
برای بازديد از سایر امكانات گروه، به این آدرس مراجعه کنید http://groups.google.com/group/life-companion?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved