428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

دوشنبه، تیر ۱۴، ۱۳۸۹

..:: Ma Bishomarim ::.. تنها انتقاد از ا.ن و آغا “ش”جرم است؛هيات منصفه مطبوعات توهین ایرنا به هاشمی ...

 
 

Sent to you by . via Google Reader:

 
 

via نهضت سبز آزادي by antitaleban on 7/4/10

هيات منصفه مطبوعات محمد جعفر بهداد مديرعامل وقت خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران را در خصوص اتهام توهين، با اكثريت آراء مجرم ندانست و در مورد اتهام نشر مطالب خلاف واقع نيز به اتفاق آراء مجرم تشخيص نداد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز جلسه رسيدگي به اتهامات محمد جعفر بهداد مدير عامل وقت خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران در شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي مديرخراساني و با حضور هيات منصفه مطبوعات برگزار شد.

پس از ختم جلسه رسيدگي از سوي رييس شعبه مذكور، اعضاي هيات منصفه مطبوعات وارد شور شدند و مدير عامل خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران را در خصوص اتهام توهين با اكثريت آراء مجرم ندانسته و در خصوص اتهام نشر مطالب خلاف واقع نيز وي را به اتفاق آراء مجرم تشخيص ندادند.

بر اساس اين گزارش در نظر هيات منصفه مطبوعات به محمدجعفر بهداد تذكر داده شد در تنظيم مطالب و تبيين اخبار با لسان احسن رفتار شود.

به گزارش ايسنا در ابتداي جلسه‌ دادگاه، نماينده‌ مدعي‌العموم با بيان اين‌كه دو كيفرخواست براي محمدجعفر بهداد مديرعامل وقت خبرگزاري ايرنا تشكيل شده است، درخصوص كيفرخواست نخست اظهار كرد: با شكايت مدعي‌العموم پرونده‌اي به اتهام توهين به مسئولان نظام درخصوص مطلبي با عنوان "سخنان آقاي هاشمي رفسنجاني دلسوزانه بود؟" براي محمدجعفر بهداد تشكيل شد. هم‌چنين در كيفرخواست ديگر مديرعامل وقت خبرگزاري ايرنا متهم به نشر مطالب خلاف واقع درخصوص مطلبي با عنوان "آنهايي كه جوانان ما را به كشتن دادند"، است.

محمدجعفر بهداد در بخشی از دفاعیات خود با بيان اين‌كه جاي خالي "سران فتنه" را در اين جلسه‌ دادگاه به وضوح مشاهده مي‌كنم، اظهار كرد: در اين مقاله سخنان آقاي هاشمي در مشهد را از مصاديق ناسپاسي برخي خواص در قبال بردباري ملت و نظام دانستم و آن‌گاه با اشاره به اعطاي فرصت از سوي نظام به خواص كج‌فهم و اشتباه‌كار براي جبران خطاهايشان، تداوم موضع طلبكارانه، متكبرانه و قدرناشناسانه‌ي اين جماعت نسبت به خطاپوشي مردم و رهبري را تقبيح كردم.



 
 

Things you can do from here:

 
 

--
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه "Ma Bishomarim" مي باشد.
جهت ارسال مطلب به این گروه، به آدرس life-companion@googlegroups.comایمیل ارسال کنید
برای لغو عضويت از این گروه، یک ایمیل به آدرس life-companion+unsubscribe@googlegroups.com
ارسال نمائيد.
برای بازديد از سایر امكانات گروه، به این آدرس مراجعه کنید http://groups.google.com/group/life-companion?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved