428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

دوشنبه، تیر ۱۴، ۱۳۸۹

..:: Ma Bishomarim ::.. آخرین جملات میرحسین در صدا و سیما: مرگ آره؛ ولی برگشت نه!

 
 

Sent to you by . via Google Reader:

 
 

via تحول سبز by رضا on 7/4/10

تحول سبز – گروه گسترش آگاهی ها: مهندس میرحسین موسوی در جریان آخرین گفتگوی تلویزیونی خود با ملت شریف ایران در مبارزات انتخاباتی سال گذشته صحبتهایی را مطرح کرد که بازخوانی انها در این روزها میتواند گویای بسیاری از مسائل باشد .

به گزارش سرویس گسترش آگاهی های سایت تحول سبز و به همت گروهی از حامیان جنبش سبز در شبکه های اجتماعی بخشی از صحبت های مهندس موسوی در آن برنامه تلویزیونی بدین شرح است:
"آنچه که ما رو امروز به اینجا رسونده، این حضور شماست. این آخرین صحبت بنده هست تا پایان انتخابات، که تموم بشه و ارتباط من هم با شما قطع خواهد شد؛ ولى‌من یقین دارم که حضور شما در صحنه ادامه پیدا خواهد کرد. ما همه باید مراقب باشیم، ما همه باید مواظب باشیم، همه باید حضور خودمون رو، این حضور سبز و پر از معنویت و نورانیت رو، همراه با تعادل و همراه با نگاه به مقررات و هنجارهاى دینى و اعتقادى‌خودمون باید حفظ بکنیم.  ما رنگ سبز رو انتخاب کردیم به عنوان رنگ اهل بیت، که متمسک بشیم به اون اخلاق و اون رویه‌ى اون عزیزان و اون معصومان، که براى ما اسوه هستند و این رو بنده در فضاى دیروز تهران لمس کردم؛ و یقینا در سراسر کشور ما هست؛ مردم به همدیگه مهربان‌تر شدند،  شادتر شدند،  خوشحال‌تر شدند و ما این فضا رو باید ادامه بدیم، همراه با آگاهى، همراه با حضور همه جانبه. این مدت، به دلیل قطع این ارتباط، ممکنه به دلیل فضاى خاصى که هست، پرونده سازى، جوسازى، چیزاى مختلفى که متأسفانه این روزا، کم ما ندیدیم، که بعضى از اونها رو شما شنیدید و بعضى از اونها رو مى‌شنوید؛ مى‌تواند چیزهاى مختلفى گفته بشود؛ بنده خدمت شما مردم عرض بکنم که اهل برگشتن از این راه نیستم ؛ نه انصرافى، نه برگشتى، نه اینکه از شعارهام برگردم؛ نه! همه اون شعارها جاى خودشون هستن؛ طرفدارى از مستضعفان هست، طرفدارى از شعارهاى اصلى هست. من، همون میرحسین سابق اول انقلاب هستم؛ شرایط جدید رو درک مى‌کنم؛ با همین روحیه وارد این صحنه شدم، و الان هم هستم. به قول همشهرى‌هاى ما، مرگ آره، ولى برگشت نیست، اولدو وار، دوندو یوخ ؛من از این راه برنمى‌گردم و در این راه ان‌شاء‌الله خواهم بود".


 
 

Things you can do from here:

 
 

--
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه "Ma Bishomarim" مي باشد.
جهت ارسال مطلب به این گروه، به آدرس life-companion@googlegroups.comایمیل ارسال کنید
برای لغو عضويت از این گروه، یک ایمیل به آدرس life-companion+unsubscribe@googlegroups.com
ارسال نمائيد.
برای بازديد از سایر امكانات گروه، به این آدرس مراجعه کنید http://groups.google.com/group/life-companion?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved