428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

چهارشنبه، تیر ۳۰، ۱۳۸۹

..:: Ma Bishomarim ::.. علم الهدی: در جنگ سایبر هم خلاف شرع‌ها جایز می‌شود؛ با هرچه به دستتان رسید ب...

 
 

Sent to you by . via Google Reader:

 
 

via خبرنگاران سبز یعنی خبرها و نوشته های شما by noreply@blogger.com (رضا اهوازی) on 7/20/10

«علم الهدی : 95 درصد وبلاگ‌نویسان ضد اسلام هستند»
خبرنگاران سبز/ فضای سایبری//
علم الهدی امام جمعه تندرو مشهد که سال گذشته سبزها را "گوساله و بزغاله" خواند، در جدیدترین سخنرانی خود در جمع تعدادی از بسیجیان با عنوان جوانان خودجوش فرهنگی - اجتماعی مشهد، یکی دیگر از تاسف انگیزترین اظهارات خود را با سوءاستفاده از لباس دین و روحانیت اینگونه بیان کرده است:

ما الان دقیقا در جنگیم. در حال حاضر فضا و میدان جنگ، فضای مجازی است. دشمن فضای مجازی را تصرف کرده است. بنده خدمت آیت الله سیستانی در نجف رسیدم. دیدم تمام اطلاعات ایشان از ایران از فضای مجازی است. حتی خواستم با ایشان صحبت کنم، چون وقت کم بود ایشان می گفتند من همه اینها را می دانم. یک مرجع تقلید عالیقدر و بزرگ تشیع کانال اطلاعاتی اش فضای مجازی شده است، چه برسد به اینکه یک جوان دانشگاهی و حوزوی و یا یک آدم معمولی! و می بینید که دشمن فضای مجازی را میدان جنگ کرده است. حال شما در وبلاگ نویسی بنشینید حساب کنید، اگر فرضاً ما در داخل و خارج 10میلیون وبلاگ نویس داشته باشیم، 9میلیون و پانصدهزارش بر ضد اسلام است. 

شما اولویتتان را این بکنید که همه نیروهایتان را جمع تا در این فضا بجنگید و جنگ سایبری را جدی بگیرید. با وبلاگ طنز، علمی یا ادبی و یا هک کردن و... با هر وسیله ای که می توانید به جنگ بروید. هر چه هست الان جنگ است. ببینید شب عملیات حساب نمی کردند که آقا ما اینجا آرپی جی بزنیم، اینجا تیربار، بلکه بسیجی و سرباز در میدان عملیات بود که تصمیم می گرفت. تا یک منطقه‌ای می‌گفتند گوش بده چه میگوییم. اما وقتی وارد باران آتش می شد هرکاری را خودش تصمیم می گرفت و می کرد.  

مسئله جنگ ما در فضای مجازی به این حد رسیده است که هر کس دستش می‌رسد با هر وسیله‌ای که می تواند متوسل بشود . این را بدانید که مسلم است همانطور که در جنگ برخی اوقات خلاف شرع ها جایز می شود در جنگ سایبری هم خلاف شرع ها جایز می شود. یعنی الان شرایطی است که شما با هرچه که به دستتان می رسد بزنید. ملاحظه هیچ طرف را هم نکنید چون شما نزنید دشمن شما را می زند.
در این دو اولویت(تحکیم مبانی اعتقادی نظام و نیروهای انقلاب/ورود با تمام توان در عرصه جنگ سایبری) هر چه قدر هم که نیرو بگذارید، تمام شدنی نیست و به اولویت دیگری نمی رسید.

قابل ذکر است که پیش از این نیز فرمانده بسیج از سه برابر شدن ظرفیت فعالیت بسیجیان در فضای سایبری خبر داده بود. 

 
 

Things you can do from here:

 
 

--
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه "Ma Bishomarim" مي باشد.
جهت ارسال مطلب به این گروه، به آدرس life-companion@googlegroups.comایمیل ارسال کنید
برای لغو عضويت از این گروه، یک ایمیل به آدرس life-companion+unsubscribe@googlegroups.com
ارسال نمائيد.
برای بازديد از سایر امكانات گروه، به این آدرس مراجعه کنید http://groups.google.com/group/life-companion?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved