428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

چهارشنبه، تیر ۱۶، ۱۳۸۹

..:: Ma Bishomarim ::.. بالاترین



بالاترین


نطق شديد توكلي :برای برکناری رئیس‌جمهور به دو سوم رای نمایندگان نیاز داریم.

Posted: 06 Jul 2010 02:06 AM PDT

آقای احمدی نژاد از اصل 113 قانون اساسی برداشت خاصی دارد و به خود حق می‌دهد اگر مصوبه‌ای را ناسازگار دانست آن را لغو کند و یا اگر قانونی را به مصلحت ندید آن را ابلاغ نکند و یا در برابر چشمان متعجب صداوسیما بگوید که یک قانون را اجرا نمی‌کند.مصوبات را مصممات می‌نامد. از شرکت در مجمع خودداری می‌کند. احمدی‌نژاد درس گردنکشی در برابر قانون را به دیگران می‌آموزد. برای برکناری رئیس‌جمهور به دو سوم رای نمایندگان نیاز داریم.
با ۲۸۰ امتیاز و ۳۷ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

نطق شدیدالحن توکلی: رئیس جمهور چطور به خود حق می‌دهد که بگوید قانون را اجرا نمی‌کند؟!

Posted: 06 Jul 2010 01:58 AM PDT

رئیس مرکز پژوهش‌ها پس از مدتی سکوت امروز پشت تریبون مجلس قرار گرفت تا انتقادات شدیدالحنی را خطاب به رئیس جمهور مطرح کند. به گزارش خبرآنلاین، احمد توکلی نماینده تهران در نطق امروز خود گفت: رئیس‌جمهور از اصل 113 قانون اساسی برداشت خاصی دارد و به خود حق می‌دهد اگر مصوبه‌ای را ناسازگار دانست آن را لغو کند و یا اگر قانونی را به مصلحت ندید آن را ابلاغ نکند و یا در برابر چشمان متعجب صداوسیما بگوید که یک قانون را اجرا نمی‌کند. وی، قانون اساسی را تدوین شده برای کسانی دانست که می‌خواهند با یکدیگر کار کنند نه کسانی که به دنبال پیکار با هم هستند. رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی یادآور شد: چنانچه اختلافی بین افراد باقی بماند همگی باید به نظر رهبری تن دهند و اگر در فهم قانون اساسی نیز مشکلی به وجود بیاید شورای نگهبان مرجع است. وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد رفتاری برای تضعیف قوه مقننه بوده‌ایم، تاکید کرد: برای آنکه همگان به قانون احترام بگذارند، لازم است که قوانین مستحکم و عادلانه باشد و نباید اینگونه برداشت شود که منافعی جز منافع ملی انگیزه نمایندگان برای تصویب قانون است و اینگونه نباشد که منافع حوزه انتخابیه به منافع ملی در تصویب قوانین پیشی بگیرد. نماینده تهران در ادامه افزود: هنگامی که استیضاح و سوال در گرو عزل و نصب مدیر یک اداره پس گرفته می‌شود و یا رئیس کمیسیون با توجه به قومیت‌ها مشخص می‌شود و یا زمانی که انسان‌های مساله‌دار به عنوان مشاور کمیسیون به مجلس راه می‌یابند، چه نتیجه‌ای را در افکار عمومی انتظار داریم. توکلی ادامه داد: رئیس‌جمهور از اصل 113 قانون اساسی برداشت خاصی دارد و به خود حق می‌دهد اگر مصوبه‌ای را ناسازگار دانست آن را لغو کند و یا اگر قانونی را به مصلحت ندید آن را ابلاغ نکند و یا در برابر چشمان متعجب صداوسیما بگوید که یک قانون را اجرا نمی‌کند. توکلی اضافه کرد: رئیس‌جمهور حتی از شرکت در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز خودداری می‌کند که همه این عوامل موجب تضعیف قانون و قوه مقننه خواهد شد و رسم گردن‌کشی در مقابل قانون را نیز به دیگران می‌آموزد. وی در پایان همچنین از تجمع دانشجویان مقابل مجلس و شعارهای آنان انتقاد کرد و گفت: این افراد با بدترین الفاظ از نمایندگان صحبت کردند و حتی از ماجرای محمدعلی‌شاه و مشروطه نیز یاد کردند.
با ۲۰۶ امتیاز و ۱۸ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

احمد توکلی امروز در مجلس گفت : امضاي يك‌سوم نمايندگان مجلس براي استيضاح رئيس‌جمهور كافي است.

Posted: 06 Jul 2010 03:03 AM PDT

آموزش درس گردن کشی در مقابل قانون: رئيس‌جمهور محترم برداشت خاصي از اصل 113 كه رئيس‌جمهور را مجري قانون اساسي مي‌شمارد، دارد. او براساس اين برداشت به خود حق مي‌دهد اگر به زعم خويش مصوبه‌اي را با قانون اساسي ناسازگار ديد از اجراي آن خودداري كند. بر نادرستي اين برداشت نامه شوراي نگهبان تأكيد كرده است. يا به خود اجازه مي‌دهد كه اگر قانوني را به مصلحت نديد از ابلاغ آن خودداري كند يا بدتر از آن در مقابل چشمان متعجب مردم در سيما بگويد من آن را اجرا نمي‌كنم. يا با تغيير نام مصوبات دولت به مصممات، آن‌ها را براي رئيس مجلس نفرستد يا از اين صريح‌تر كه متأسفانه اخيراً پيش‌آمده، دستور دهد كه مصوبات و آيين‌نامه‌هاي دولت براي مجلس فرستاده نشود. يا از شركت در مجمع تشخيص مصلحت در اجراي اصل 112 و حكم رهبري خودداري ورزد. يا در برابر اجراي قانون آيين دادرسي درباره برخي از همكاران اصلي خويش مقاومت نمايد. اين رفتارها نه تنها موجب تضعيف قوه مقننه و قانون است، بلكه درس گردن‌كشي در برابر قانون را به ديگران مي‌آموزد. در ماجراي مربوط به دانشگاه آزاد خود را نشان داد، هنگامي كه جمعي از دانشجويان و غيرآنان، اكثرا براي دفاع از ارزش‌ها، در اعتراض به مصوبه دانشگاه آزاد مقابل مجلس حضور يافتند. برخي از آنان با بدترين الفاظ از نمايندگان رأي‌دهنده و حتي مجلس ياد كردند و از ماجراي محمدعلي شاه و مجلس مشروطه سخن رانده شد. اين زنگ خطر است. هر سه قوه بايد صداي ناهنجار اين زنگ را بشنوند. بدون مجلس در رأس امور خدمت پايدار مقدور نيست و به‌جاي خدمت به آزادي و تعالي مردم، استبداد و فساد گسترش خواهد يافت. راه نجات وحدت در سايه پذيرش قانون و دستورات رهبري است.
با ۱۷۱ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

توکلی: احمدی‌نژاد رسم گردن‌کشی در مقابل قانون را به دیگران می‌آموزد

Posted: 06 Jul 2010 03:05 AM PDT

آفتاب: رئیس مرکز پژوهش‌ها پس از مدتی سکوت امروز پشت تریبون مجلس قرار گرفت تا انتقادات شدیدالحنی را خطاب به محمود احمدی‌نژاد مطرح کند. احمد توکلی نماینده تهران در نطق امروز خود، گفت: رئیس‌جمهور از اصل 113 قانون اساسی برداشت خاصی دارد و به خود حق می‌دهد اگر مصوبه‌ای را ناسازگار دانست آن را لغو کند و یا اگر قانونی را به مصلحت ندید آن را ابلاغ نکند و یا در برابر چشمان متعجب صداوسیما بگوید که یک قانون را اجرا نمی‌کند. کسانی دانست که می‌خواهند با یکدیگر کار کنند نه کسانی که به دنبال پیکار با هم هستند. رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی یادآور شد: چنانچه اختلافی بین افراد باقی بماند همگی باید به نظر رهبری تن دهند و اگر در فهم قانون اساسی نیز مشکلی به وجود بیاید شورای نگهبان مرجع است. وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد رفتاری برای تضعیف قوه مقننه بوده‌ایم، تاکید کرد: برای آنکه همگان به قانون احترام بگذارند، لازم است که قوانین مستحکم و عادلانه باشد و نباید اینگونه برداشت شود که منافعی جز منافع ملی انگیزه نمایندگان برای تصویب قانون است و اینگونه نباشد که منافع حوزه انتخابیه به منافع ملی در تصویب قوانین پیشی بگیرد. نماینده تهران در ادامه افزود: هنگامی که استیضاح و سوال در گرو عزل و نصب مدیر یک اداره پس گرفته می‌شود و یا رئیس کمیسیون با توجه به قومیت‌ها مشخص می‌شود و یا زمانی که انسان‌های مساله‌دار به عنوان مشاور کمیسیون به مجلس راه می‌یابند، چه نتیجه‌ای را در افکار عمومی انتظار داریم. توکلی ادامه داد: رئیس‌جمهور از اصل 113 قانون اساسی برداشت خاصی دارد و به خود حق می‌دهد اگر مصوبه‌ای را ناسازگار دانست آن را لغو کند و یا اگر قانونی را به مصلحت ندید آن را ابلاغ نکند و یا در برابر چشمان متعجب صداوسیما بگوید که یک قانون را اجرا نمی‌کند. توکلی اضافه کرد: رئیس‌جمهور حتی از شرکت در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز خودداری می‌کند که همه این عوامل موجب تضعیف قانون و قوه مقننه خواهد شد و رسم گردن‌کشی در مقابل قانون را نیز به دیگران می‌آموزد. وی در پایان همچنین از تجمع دانشجویان مقابل مجلس و شعارهای آنا
با ۱۶۸ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

میرحسین موسوی و خاتمی با هم دیدار کردند

Posted: 06 Jul 2010 02:59 AM PDT

میر حسین موسوی و سید محمد خاتمی روز گذشته با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. به گزارش کلمه، در این دیدار که در دفتر سید محمد خاتمی انجام شد، این دو شخصیت به بررسی و تبادل نظر درباره مسائل مهم روز از جمله قطعنامه شورای امنیت؛ اوضاع داخلی کشور و مباحث گوناگون دیگر پرداختند اخبار تکمیلی و مشروح گفت و گو متعاقبا در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت..
با ۱۶۴ امتیاز و ۲۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

عکس: محمود بهرامی دقایقی پیش درگذشت

Posted: 06 Jul 2010 05:14 AM PDT

محمود بهرامی دقایقی پیش در منزلش، کرج درگذشت. وی در سال 1316 در شهر تويسركارن متولد شد. آغاز فعاليت هنری وی از سال 1334 با قصه نويسي در نشريات مختلف بود. همچنين بازی در سينما را از سال 1350 با فيلم صمد و قاليچه حضرت سليمان كاری از پرويز صياد شروع كرد.
با ۱۵۵ امتیاز و ۳۱ نظر فرستاده شده در بخش هنر و ادبیات
نظرات

دیدار میرحسین موسوی و محمد خاتمی

Posted: 06 Jul 2010 03:30 AM PDT

میر حسین موسوی و سید محمد خاتمی روز گذشته با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. به گزارش کلمه، در این دیدار که در دفتر سید محمد خاتمی انجام شد، این دو شخصیت به بررسی و تبادل نظر درباره مسائل مهم روز از جمله قطعنامه شورای امنیت، اوضاع داخلی کشور و مباحث گوناگون دیگر پرداختند. اخبار تکمیلی و مشروح گفت و گو متعاقبا در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.
با ۱۴۹ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

نا آرامی و اعتصاب در بازار تهران

Posted: 06 Jul 2010 02:43 AM PDT

بازار تهران صبح امروز دستخوش نا آرامی و اعتصاب بازاریان بود به گزارش کلمه، بنا به گزارش شاهدان عینی از بازار تهران، جمعی از بازاریان در اعتراض به سیاستهای مالیاتی دولت صبح امروز دست از کار کشیدند. این گزارش حاکیست سرای پارچه فروشان، پاساژ قائم، بازار قماش و پرده ، بازار عباس آباد و حمام چال از [...] بازار تهران صبح امروز دستخوش نا آرامی و اعتصاب بازاریان بود به گزارش کلمه، بنا به گزارش شاهدان عینی از بازار تهران، جمعی از بازاریان در اعتراض به سیاستهای مالیاتی دولت صبح امروز دست از کار کشیدند. این گزارش حاکیست سرای پارچه فروشان، پاساژ قائم، بازار قماش و پرده ، بازار عباس آباد و حمام چال از جمله بازارهایی بود که امروز با نا آرامی و اعتراض بازاریان همراه بود. شاهدان گفتند نیروی انتظامی بلافاصله وارد عمل شد و تلاش کرد تا از طریق مذاکره با معترضین آنها را وادار به باز کردن مغازه ها کند. پیش از این بازار طلا و پارچه نیز همزمان با اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده ، دست به اعتصاب زده بودند.این اعتراض باعث شد دولت در اجرای این قانون عقب نشینی کند. اخبار واصله حاکیست تا لحظه تنظیم خبر جمعی از معترضان در مسجد ملک حاضر شده و در حال رایزنی با یکدیگر در این خصوص هست.
با ۱۴۶ امتیاز و ۱۷ نظر فرستاده شده در بخش اقتصاد
نظرات

آقاى بازار، آن روز را يادت هست كه اعتصابت ميتوانست پايه هاى نظام را فرو ريزد؟

Posted: 06 Jul 2010 09:50 AM PDT

اين درد مشترك هرگز جدا جدا درمان نميشود. همتت را آنروز خواستيم و همراهمان نبودى. يادت هست در روزهاي خون و حماسه تهران به حجره ات ميرفتي كه اين مطاع را خريدار نبودي گويا؟ آنروز مطالبه ما آزادي و عدالت بود. هنوز هم همان است. گويا بر بي عدالتي شوريده اي. ما هم دفع همان را ميخواستيم. برچيدن بساط بي عدالتي را ميخواستيم و البته آزادي را كه در سايه بلند آن همه مشكلات حل خواهد شد. آقاي بازار به جمع معترضين به دولت كودتا خوش آمدي. قدري دير دانستي همراهي را اما قدمت خجسته. بر خواسته پاي بفشار كه امروز اگر بر مالياتت معترضي، فردا بي عدالتي دامن كل حجره ات را به آتش خواهد كشيد اگر اين دولت كودتا ساخته و اين حكومت جائر بماند بساطش بر ايران ما.
با ۱۴۰ امتیاز و ۲۸ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

سئوالات بی جواب محمد رضا شاه از مردم ایران

Posted: 06 Jul 2010 05:07 AM PDT

اگر فقر میخواستید *اگر درد میخواستید *اگر نکبت میخواستید *اگر اعدام میخواستید *اگر تجاوز میخواستید *اگر کوفت میخواستید *اگر تحریم میخواستید *اگر توهین میخواستید *اگر بیکاری میخواستید *اگر گرانی میخواستید *اگر بدبختی میخواستید *اگر شکنجه میخواستید *اگر بدهی جهانی میخواستید *اگر کشتار عزیزانتان را میخواستید *اگر واگزاری دریای خزر را میخواستید *اگر بی اعتباری و خفت جهانی میخواستید *اگر زیر سلطه چین و شوروی را میخواستید *اگر واگزاری سرمایه ملی به عربها را میخواستید *اگر حجاب و تو سری خوری برای زنان میخواستید *اگر دزدی اموال ملی و خروج ثروتهای نفتی میخواستید ((چرا به خودم نگفتید؟))
با ۱۳۴ امتیاز و ۱۰۱ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

توکلی در نطقی آتشین خطاب به احمدی نژاد :درس گردن کشی ندهید

Posted: 06 Jul 2010 04:16 AM PDT

"احمد توکلی" در خطابه ای تند خطاب به احمدی نژاد گفت : چگونه رییس جمهور به خود اجازه می‌دهد اگر قانونی را به مصلحت ندید از ابلاغ آن خودداری كند یا بدتر از آن در مقابل چشمان متعجب مردم در سیما بگوید من آن را اجرا نمی‌كنم، یا با تغییر نام مصوبات دولت به مصممات، آن‌ها را برای رئیس مجلس نفرستد یا دستور دهد كه مصوبات و آیین‌نامه‌های دولت برای مجلس فرستاده نشود. یا از شركت در مجمع تشخیص مصلحت در اجرای اصل 112 و حكم رهبری خودداری ورزد، یا در برابر اجرای قانون آیین دادرسی درباره برخی از همكاران اصلی خویش مقاومت نماید
با ۱۲۷ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

توکلی: احمدي‌نژاد با چه حقی می گوید که قانون را اجرا نمي‌كنم

Posted: 06 Jul 2010 04:47 AM PDT

جرس: رئیس مرکز پژوهش‌ها در نطق امروز خود با انتقاد از عملکرد احمدی نژاد پرسید که وی چطور به خود حق می‌دهد که بگوید قانون را اجرا نمی‌کن. وی، قانون اساسی را تدوین شده برای کسانی دانست که می‌خواهند با یکدیگر کار کنند نه کسانی که به دنبال پیکار با هم هستند. رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی یادآور شد: چنانچه اختلافی بین افراد باقی بماند همگی باید به نظر رهبری تن دهند و اگر در فهم قانون اساسی نیز مشکلی به وجود بیاید شورای نگهبان مرجع است. وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد رفتاری برای تضعیف قوه مقننه بوده‌ایم، تاکید کرد: برای آنکه همگان به قانون احترام بگذارند، لازم است که قوانین مستحکم و عادلانه باشد و نباید اینگونه برداشت شود که منافعی جز منافع ملی انگیزه نمایندگان برای تصویب قانون است و اینگونه نباشد که منافع حوزه انتخابیه به منافع ملی در تصویب قوانین پیشی بگیرد. نماینده تهران در ادامه افزود: هنگامی که استیضاح و سوال در گرو عزل و نصب مدیر یک اداره پس گرفته می‌شود و یا رئیس کمیسیون با توجه به قومیت‌ها مشخص می‌شود و یا زمانی که انسان‌های مساله‌دار به عنوان مشاور کمیسیون به مجلس راه می‌یابند، چه نتیجه‌ای را در افکار عمومی انتظار داریم. توکلی اضافه کرد: رئیس‌جمهور حتی از شرکت در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز خودداری می‌کند که همه این عوامل موجب تضعیف قانون و قوه مقننه خواهد شد و رسم گردن‌کشی در مقابل قانون را نیز به دیگران می‌آموزد. وی در پایان همچنین از تجمع دانشجویان مقابل مجلس و شعارهای آنان انتقاد کرد و گفت: این افراد با بدترین الفاظ از نمایندگان صحبت کردند و حتی از ماجرای محمدعلی‌شاه و مشروطه نیز یاد کردند.
با ۱۲۲ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

قسمتی از نطق توکلی که به علت تمام شدن وقت در مجلس خوانده نشد ( مرتضوی ، رحيمي ، كوي دانشگاه )

Posted: 06 Jul 2010 06:25 AM PDT

چرا آمر به انتقال بازداشت‌شدگان به كهريزك كه سبب‌ساز اول بود در ميان متهمان نبود؟ چرا هيچ اسمي از مقام قضايي كه آن جوانان را به‌رغم اطلاع و اشرافي كه به وضعيت بازداشتگاه داشت به آنجا گسيل كرد و در گزارش رسمي هيئت بررسي‌كننده مجلس، مسبب اصلي اعلام شد برده نمي‌شود؟ وقتي جنايت كهريزك رسيدگي مي‌شود، چرا فاجعه دردآور كوي دانشگاه تهران كه دو بار با وحشيگري مشابهي روبرو شد موضوع رسيدگي قرار نمي‌گيرد؟ چرا در پرونده سوء‌استفاده از شركت بيمه ايران عوامل مباشر ولي بي‌قدرت ماه‌هاست در زندان به‌سر مي‌برند، ولي آن صاحب منصب بلندپايه زير چتر حمايت قدرت حتي هنوز احضار هم نشده است؟
با ۱۱۳ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

موضع مشترک خاتمی و موسوی: همسویی حکومت با جریان دروغ و تهمت، شگفتی آفرین است

Posted: 06 Jul 2010 10:50 AM PDT

سید محمد خاتمی و مهندس میرحسین موسوی در دیداری ضمن تبادل نظر درخصوص تحولات بین المللی و داخلی و شرایط کشور در یک سال گذشته، از عدم برخورد قاطع با دروغ پردازی و تهمت پراکنی و همسویی نهادهای رسمی با این جریان ابراز تأسف و شگفتی کردند.
با ۱۱۲ امتیاز و ۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

محمود بهرامی بازیگر سینما در ۷۳ سالگی از دنیا رفت

Posted: 06 Jul 2010 07:49 AM PDT

این بازیگر که متولد 1316 تویسرکان است در سینما فعالیت بازیگری‌اش را در فیلم «سه قاپ» زکریا هاشمی در سال 1350 آغاز کرد. از جمله فیلم‌هایش می‌توان به «شهردار مدرسه»، «ماه پیشونی»، «من زمین را دوست دارم»، «جیب‌برها به بهشت نمی‌روند»، «مخترع 2001»، «رنو تهران 29»، «بازی تمام شد»، «دستمزد»، «سال‌های خاکستر»،«مسافران مهتاب»، «خارج از محدوده» اشاره کرد. پیکر محمود بهرامی قرار است، پنج‌شنبه، هفدهم تیر ماه تشییع شود، اما هنوز مکان برگزاری این مراسم قطعی نشده است.
با ۱۰۵ امتیاز و ۱۱ نظر فرستاده شده در بخش هنر و ادبیات
نظرات

هه هه...الان یادم اومد! امروز ۱۵ تیره، یعنی ۳ روز مونده تا ۱۸ تیر!

Posted: 06 Jul 2010 10:17 AM PDT

خیلی ها یادشون رفته امروز چندمه!نه شایدم یادشون نرفته باشه و دیگه حال و حوصله مسائل مبارزاتی رو ندارن.خیلی ها شاید دلسرد شدن.خیلی ها هم نه دلسرد شدن و نه یادشون رفته و همرنگ جماعت شدن.خیلی ها میان موضوع داغ بزنن درباره 18 تیر ولی حس می کنن شاید سهمیه موضوعات داغشون تموم شه.خیلی ها هم می خوان مطلب بفرستن درباره 18 تیر ولی حس می کنن شاید لینکشون رای نیاره.خیلی ها می خوان به اطرافیانشون در باره 18 تیر اطلاع بدن و آنها را به مبارزه دعوت کنند ولی می ترسن شاید اطرافیانشون بهشون بخندن.خیلی ها می خوان 18 تیر بیان تو خیابونا ولی می ترسن به دست حکومت دستگیر بشن.خیلی ها غصه می خورن که پس مبارزاتمون چی شد؟خیلی ها هم مثل من بیرون گود نشستن و می گن لنگش کن.خیلی ها درگیر مسائل روزمره اشون هستن و اصولن دنبال یه لقمه نون گشتن رو به فکر این روزها بودن برتری میدن.خیلی ها دیگه دل و دماغ مبارزه رو ندارن!خیلی ها می گن که چی دوباره این همه اطلاع رسانی کنیم و اون روز مامورا بریزن بیرون و هیچ کس جرات نکنه کاری کنه؟خیلی ها می گن شاید دم آخری میرحسین و کروبی دوباره بیانیه بدن و مردم رو از آمدن به خیابون منصرف کنن و نشستن منتظر بیانیه اونها.خیلی ها دیگه پول ندارن اینترنتشون رو شارژ کنن تا مطلب بنویسن تو وبلاگهاشون و به دیگران نشون بدن.خیلی ها هم نشستن تا ببینن 18 تیر چی می شه اونموقع حالا یه فکری بکنن...!اینها همه توهماتی بود که داشت از سرم می گذشت.وقتی به این فکر افتادم که خیلی دیره...خیلی دیرشده واسه اطلاع رسانی!ولی خوب تنها کاری که از دستم بر می اومد همین بود.مطمئن هستم دانشجوها 18 تیر واسه یادآوری شهادت هم دانشگاهیها شون یه کاری می کنن.یه حرکتی می زنن!ولی نباید تنهاشون گذاشت.دانشجو جز غیرتش سلاح دیگه ای نداره.واسه خاطر همین با قدرت تموم می گم هموطن 18 تیر یادت نره!
با ۱۰۲ امتیاز و ۴۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

بازار طلا و پارچه دست به اعتصاب زدند

Posted: 06 Jul 2010 03:54 AM PDT

بازار طلا و پارچه با هدف عقب انداختن مجدد ماليات بر اصناف صبح امروز دست به اعتصاب زدند.به گزارش جهان اين دو بازار صبح امروز به صورت نيمه تعطيل درآمد.برخي بازاري ها با تعطيل كردن مغازه هاي خود نسبت به ميزان قانون ماليات مستقيم اصناف اعتراض كردند.پيش از اين بازار طلا و پارچه نيز همزمان با اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده،دست به اعتصاب زده بودند.اين اعتراض باعث شد دولت در اجراي اين قانون عقب نشيني كند.لازم به ذكر است وزارت بازرگاني،شوراي اصناف و سازمان امور مالياتي نيز براي حل مشكلات ماليات مستقيم اصناف هم اكنون تشكيل جلسه داده اند. محمد علي ضيغمي معاون وزير بازرگاني، قاسم نوده فراهاني رئيس شوراي اصناف كشور و علي عسگري رئيس سازمان امور مالياتي كشور هم اكنون در جلسه اي با موضوع حل مشكل ماليات اصناف هستند.
با ۱۰۱ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش اقتصاد
نظرات

انتقاد شدید توكلی:احمدی‌نژاد به خود حق می‌دهد مصوبات مجلس را لغو كند ودربرابرچشمان متعجب بگويدكه يك قانون را اجرانمیکند

Posted: 06 Jul 2010 07:58 AM PDT

احمد توکلی در نطق میان دستور امروز خود، به شدت از رئیس جمهور انتقاد و تاکید کرد که احمدی‌نژاد رسم گردن‌کشی در برابر قانون را به دیگران می‌آموزد. به گزارش سرویس سیاسی «فردا» احمد توکلی نماینده مردم تهران و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: در سال‌های اخیر شاهد رفتاری برای تضعیف قوه مقننه بوده‌ایم. براي آنكه همگان به قانون احترام بگذارند، لازم است كه قوانين مستحكم و عادلانه باشد و نبايد اينگونه برداشت شود كه منافعی جز منافع ملی انگيزه نمايندگان برای تصويب قانون است و اينگونه نباشد كه منافع حوزه انتخابيه به منافع ملی در تصويب قوانين پيشی بگيرد. وی در ادامه افزود: هنگامی كه استيضاح و سوال در گرو عزل و نصب مدير يك اداره پس گرفته می‌شود و يا رئيس كميسيون با‌توجه به قوميت‌ها مشخص می‌شود و يا زمانی كه انسان‌های مساله‌دار به عنوان مشاور كميسيون به مجلس راه می‌يابند‌، چه نتيجه‌ای را در افكار عمومی انتظار داريم. توكلی ادامه داد: رئيس‌جمهور از اصل 113 قانون اساسی برداشت خاصی دارد و به خود حق می‌دهد اگر مصوبه‌ای را ناسازگار دانست آن را لغو كند و يا اگر قانونی را به مصلحت نديد آن را ابلاغ نكند و يا در برابر چشمان متعجب صداوسيما بگويد كه يك قانون را اجرا نمی‌كند. توكلی افزود: رئيس‌جمهور حتی از شركت در جلسات مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز خودداری می‌كند كه همه اين عوامل موجب تضعيف قانون و قوه مقننه خواهد شد و رسم گردن‌كشی در مقابل قانون را نيز به ديگران می‌آموزد. وی همچنين از تجمع دانشجويان مقابل مجلس و شعارهای آنان انتقاد كرد و گفت: اين افراد با بدترين الفاظ از نمايندگان صحبت كردند و حتی از ماجرای محمدعلی‌شاه و مشروطه نيز ياد كردند. او قانون اساسی را تدبير شده برای كسانی دانست كه می‌خواهند با يكديگر كار كنند نه كسانی كه به دنبال پيكار با هم هستند. توکلی گفت: چنانچه اختلافی بين افراد باقی بماند همگی بايد به نظر رهبری تن دهند و اگر در فهم قانون اساسی نيز مشكلی به وجود بيايد شورای نگهبان مرجع است.
با ۹۹ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

آقای توکلی لطفا به رهبر نظام توهین نکنید!

Posted: 06 Jul 2010 09:33 AM PDT

یک سال پیش خامنه ای گفت«نظر احمدی نژاد به نظر بنده نزدیکتر است».آقا چون آقاست و به خاطر این گفته اش به این زودی ها نمی تونه خودش را از احمدی نژاد جدا کنه.اگه فکر کردید کم کم و با برنامه به این دکتر گیر بدید ویه جایی با تدبیر پیامبر گونه رهبریتون کله پاش کنید و نظام را از فرو پاشی نجات بدید باید گفت بیخود به خودتون زحمت ندید.مردم دیگه احمدی نژاد براشون مهم نیست،خودتون هم می دونید مردم هدفشون چیه!اگه هم نمی دونید شعار نویسی روی دیوارها و اسکناسها را ببینید.
با ۹۸ امتیاز و ۷ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

بازار طلا و پارچه دست به اعتصاب زدند

Posted: 06 Jul 2010 03:36 AM PDT

بازار طلا و پارچه با هدف عقب انداختن مجدد ماليات بر اصناف صبح امروز دست به اعتصاب زدند. اين دو بازار صبح امروز به صورت نيمه تعطيل درآمد.برخي بازاري ها با تعطيل كردن مغازه هاي خود نسبت به ميزان قانون ماليات مستقيم اصناف اعتراض كردند. پيش از اين بازار طلا و پارچه نيز همزمان با اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده ، دست به اعتصاب زده بودند. اين اعتراض باعث شد دولت در اجراي اين قانون عقب نشيني كند. لازم به ذكر است وزارت بازرگاني، شوراي اصناف و سازمان امور مالياتي نيز براي حل مشكلات ماليات مستقيم اصناف هم اكنون تشكيل جلسه داده اند. محمد علي ضيغمي معاون وزير بازرگاني، قاسم نوده فراهاني رئيس شوراي اصناف كشور و علي عسگري رئيس سازمان امور مالياتي كشور هم اكنون در جلسه اي با موضوع حل مشكل ماليات اصناف هستند.
با ۹۵ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اقتصاد
نظرات

اعتصاب در بازار تهران

Posted: 06 Jul 2010 10:04 AM PDT

بازار تهران صبح امروز دستخوش نا آرامی و اعتصاب بازاریان بود آفتاب: بنا به گزارش شاهدان عینی از بازار تهران، جمعی از بازاریان در اعتراض به سیاست‌های مالیاتی دولت صبح امروز دست از کار کشیدند. این گزارش حاکی است که سرای پارچه‌فروشان، پاساژ قائم، بازار قماش و پرده، بازار عباس‌آباد و حمام چال از جمله بازارهایی بود که امروز با نا آرامی و اعتراض بازاریان همراه بود. همچنین بازار طلا و پارچه با هدف عقب انداختن مجدد ماليات بر اصناف صبح امروز دست به اعتصاب زدند. به گزارش جهان اين دو بازار صبح امروز به صورت نيمه‌تعطيل درآمد. برخي بازاری‌ها با تعطيل كردن مغازه‌های خود نسبت به ميزان قانون ماليات مستقيم اصناف اعتراض كردند. پيش از اين بازار طلا و پارچه نيز همزمان با اجرای قانون ماليات بر ارزش افزوده، دست به اعتصاب زده بودند. اين اعتراض باعث شد دولت در اجرای اين قانون عقب‌نشينی كند. لازم به ذكر است وزارت بازرگانی، شورای اصناف و سازمان امور مالياتی نيز برای حل مشكلات ماليات مستقيم اصناف هم اكنون تشكيل جلسه داده‌اند. محمد علی ضيغمی معاون وزير بازرگانی، قاسم نوده فراهانی رئيس شورای اصناف كشور و علی عسگری رئيس سازمان امور مالياتی كشور هم‌اكنون در جلسه‌ای با موضوع حل مشكل ماليات اصناف هستند. شاهدان گفتند نیروی انتظامی بلافاصله وارد عمل شد و تلاش کرد تا از طریق مذاکره با معترضین آنها را وادار به باز کردن مغازه‌ها کند. اخبار واصله حاکی است که تا لحظه تنظیم خبر جمعی از معترضان در مسجد ملک حاضر شده و در حال رایزنی با یکدیگر در این خصوص هست.
با ۹۵ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

پیش بینی دقیق عماد الدین باقی از دریده شدن حکومت توسط مردم تنها پس از گذشت 5 سال به واقعیت پیوست!

Posted: 06 Jul 2010 09:25 AM PDT

چند سال پیش مصاحبه ای از «عماد الدین باقی» را میخواندم که یک پاراگراف جالب در آن وجود داشت: "حكومت‌ به‌ مثابه‌ لباسي‌ براي‌ جامعه‌ است‌. وقتي‌ جامعه‌ رشد كرد اين‌ لباس‌ تنگ‌ مي‌شود و وقتي‌ تنگ‌ شد دريده‌ مي‌شود. مگر اينكه‌ لباس‌ نوسازي‌ شود. و از آنجايي كه حاكمان فعلي نمي توانند از مسير جهل و خرافه دور شوند لذا در مقابل اين خودآگاهي ها دريده مي شوند." تنها 5 سال زمان لازم بود که آنچه با چشمان خود می خواندم و باور نمی کردم را امروز ندیده و نخوانده باور کنم! این مقاله را برای شما در اینجا زنده می کنم. امیدوارم بیشتر و بیشتر به امر افزایش آگاهی ها که همان ارتش ماست بپردازید و هیچگاه از کار ارزشمند آگاهی رسانی دست بر ندارید و از آن خسته نشوید و در ضمن بدانید که با صبر و استقامت هست که به مراد دل که همانا آزادیست می توان رسید. گرت پایداری است در کارها، شود سهل پیش تو دشوارها. (ملک الشعراء بهار)
با ۹۵ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

توکلی: ا.ن برداشت خاصی از اصل 113دارد

Posted: 06 Jul 2010 07:13 AM PDT

ناطق امروز پیش از دستور مجلس گفت: هنگامی كه موضوعی با لابی قدرتمند بیرونی از طرف دولت یا غیر دولت به كرسی می‌نشیند یا موضوعی به‌رغم مخالفت كارشناسان مراجع مختلف، رأی می‌آورد، چه نتیجه‌ای را در افكار عمومی انتظار داریم؟ "احمد توکلی" ناطق میان دستور جلسه علنی امروز اظهار داشت: همه‌جا این قانون است كه باید حكومت كند. پس قوام كشور به احترام قانون و قانون‌پذیری متكی است. اعتبار قانون نیز به رفتار قانونگذاران و مسئولان دیگر وابسته است. این نماینده مجلس با یادآور شدن اینکه در سال‌های اخیر رفتارهایی مشاهده گردیده كه به تضعیف قوه مقننه و بالمآل به تضعیف قانون ‌انجامیده است، تصریح کرد: برای آنكه همه به قانون احترام بگذارند و به قانون‌پذیری تشویق شوند لااقل دو شرط ضروری است: اول استحكام قانون كه نتیجه تدوین عاقلانه، عالمانه و واقع‌بینانه آن است. دوم عادلانه بودن قانون است. وی توضیح داد: یعنی نباید چنین برداشت شود كه در تصمیمات نمایندگان منافعی غیر از منافع مردم در میان است. توکلی متذکر شد: در عمل وقتی منافع حوزه انتخابیه وزنی بیش از منافع ملی می‌یابد، یا نگاه كلان ضعیف و منافع بخشی و خرد وجه همت می‌شود، گاهی كه سؤال یا امضای استیضاح یك وزیر در قبال مثلاً عزل یا نصب رئیس فلان اداره در حوزه انتخابیه پس گرفته می‌شود، یا بعضاً پیوندهای قومی تعیین‌كننده رئیس كمیسیون می‌گردد یا در تجلیل از این مقام دولتی یا آن مسئول دانشگاهی كه هر دو زیر سؤال و اتهام هستند، بیانیه منتشر می‌ش
با ۹۵ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

بعد از ادعاهای سپاه برای حل بحران خلیج مکزیک

Posted: 06 Jul 2010 06:40 AM PDT

تنها یک روز پس از آنکه علاءالدین بروجردی، در دهمین نشست سیاسی "جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی" در 11 تیرماه اعلام کرد "ما نشت نفت در خلیج مکزیک را به روش حزب اللهی برطرف خواهیم کرد"، عملیات مهار آتش نفت شهر که با رمز "یا زهرا" از روز نهم تیرماه آغاز شده بود، در اولین اقدام بی نتیجه ماند. چاه 24 نفت شهر دو روز پیش اولین دقایق بدون دود و آتش را طی یک ماه اخیر تجربه کرد، اما تنها بیست دقیقه بعد از آن، باز هم این ستون‏های بلند دود و آتش بودند که زمین و آسمان نفت شهر را به هم پیوند می‏زدند. بنا بر آمارهای موجود، تنها دو هفته پس از نشت نفت، ابعاد تقریبی لکه نفتی خلیج مکزیک۷۰ کیلومتر در ۲۰۹ کیلومتر یعنی چیزی در حدود مساحت کل استان کرمانشاه تخمین زده شده است. البته گستردگی لکه نفتی خلیج مکزیک با گذشت بیش از یک ماه و نیم از شروع نشت نفت به چندین برابر این ابعاد رسیده است. از آنجا که محل این چاه در ارتفاع ۱۵۲۴ متر زیر سطح دریا قرار دارد دسترسی و تلاشها برای اجرای عملیات بر روی چاه با مشکلاتی مواجه بوده است. نگاهی کوتاه به ابعاد معضل خلیج مکزیک نشان می‏دهد آمریکایی‏ها کاری بس دشوارتر در حل این مشکل در قیاس با دولت ایران که باید یک آتش سوزی را در عمق 555 متری سطح زمین و در خشکی مهار کنند، پیش رو دارند.
با ۹۴ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

هیجده تیر روزی که پایه‌های تخت ولایت فقیه شکست!

Posted: 06 Jul 2010 12:06 PM PDT

روزهایی هستند که تاریخ را می‌سازند٬ که مسیر تاریخ را تغییر می‌دهند٬ ۱۸ تیر ۱۳۷۸ یکی از آن روزها ست. خبر را باد صبا آورد و شور و ولوله در جان‌ها به پا کرد! کوی دانشگاه را به خاک و خون کشیدند. خیابان کارگر شمالی دست دانشجویان بود. عشق و شور و جوانی در هوا موج می‌زد. یاد کمون پاریس می‌انداخت آدم را٬ یاد مه ۱۹۶۸. دختران و پسران وحشت‌زده٬ امیدوار٬ عاشق با چشمانی که برق می‌زد آزادی را فریاد می‌کردند. هیچ بسیجی و ماموری جرات نداشت پای به خیابان امیرآباد٬ کوی دانشگاه٬ کارگر شمالی بگذارد. قسمتی از شهر٬ قلب شهر٬ در دست بچه‌ها بود. بچه‌هایی که امید و چشم چراغ مردم بودند همان‌ها که دوم خرداد را آفریدند و در دورافتاده‌ترین روستاها دیگر به‌جای این که از ملای روستا بپرسند به چه کسی رای بدهند سراغ دانشجوی روستای‌شان را می‌گرفتند و از او کمک می‌خواستند و ملای روستا هر چه دستور از بالا ابلاغ شده را فریاد می‌کرد فایده نداشته و افاقه نمی‌کرد پنداری سٍحر هزار ساله‌شان باطل شده بود و همین نوید آمدن سَحر را می‌داد. حالا دانشجویان را٬ به جرم شکستن شیشه‌ی عمر جادوگر پیرٍ٬ به خاک و خون کشیده بودند. عزت‌الله ابراهیم‌نژاد، فرشته علیزاده٬ تامی حامی‌فر٬ سعید زینالی ستارگانی بودند که از خاک بر آسمان رفتند در کنار آذر شریعت‌رضوی٬ احمد قندچی٬ مصطفی بزرگ‌نیا جانباختگان ۱۶ آذر و صدها دانشجویی که در انهدام فرهنگی («انقلاب فرهنگی») به قتل رسیدند٬ قرار گرفتند٬ تا فراموش نکنیم٬ هرگز فراموش نکنیم٬ تاریک‌ترین شب‌های این سرزمین بی‌ستاره و ماه نبوده است. چه روزهایی بود روزهای ۱۸ تیر تا ۲۶ تیر هفته‌ی شگفت‌انگیزی بود دانشجویان زخمی و خشمگین بخشی از شهر را آزاد کرده بودند و خیابان کارگر شمالی را به میعادگاه آزادی تبدیل کرده بودند. مردم خانوادگی یا تنها به خیابان امیرآباد می‌آمدند گویا به جشنواره‌ی آزادی دعوت شده باشند. تمام ارکان نظام به لرزه درآمده بود...
با ۹۳ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

چه ميشد اگر در ديدار امروز خاتمى و مهندس، حرفي هم از 18 تير ميرفت؟

Posted: 06 Jul 2010 10:46 AM PDT

آقايان سيد محمد خاتمي و مير حسين موسوي امروز 15 تير ماه 89 ديدار داشته اند و از مسايل روز و دروغ هاي دولت و حمايت حاكميت از آن سخن رانده اند. احتمالا سخنان ديگري هم در بين بوده است اما هر چه گشتم تا مگر حرفي از آن واقعه بزرگ دوران رياست جمهوري آقاي خاتمي كه در آستانه آن به سر ميبريم، سخني بيابم، جاشا و كلا. 18 تير را حتي از زاويه دزدي آن ريش تراش معروف هم بازبيني نفرمودند آقايان وگرنه به راحتي ميتوانم حساسيت زمان و خطرات مالي و جاني كه براي مردم دارد را درك كنم!!؟ ياد شهداي آنروز به خير باد. ياد اسير به جاي مانده از آن زمان هم به خير و ياد آنان كه جلاي وطن كردند، آنان كه از دانشگاه اخراج شدند و آن اميد و خود باوري كه در آن سالها سوخت هم به خير. اي كاش يادي هم از ارجعلي ببر زاده و دزدي ريش تراشش ميكردند.
با ۸۹ امتیاز و ۱۷ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

انگلیسی به عنوان یک حق مسلم

Posted: 06 Jul 2010 07:08 AM PDT

..... به نظر من برای جبران عقب‌ماندگی فرهنگی کشور، زبان دومِ در ایران باید انگلیسی بشود. این مانند یک حق، همچون اینترنت، پوشاک، و.. است. و ندانستن انگلیسی باعث شده است که دسترسی به اخبار، مقالات، منابع، مباحث، ادبیات روز جهان، بسیار محدود، دستچین، و در انحصار انتخاب مترجمان برود و تعداد مترجمان مادام العمر نسبت به تعداد نویسندگان انگلیسی، در یک حدس شاید یک هزارم باشد، همین امر باعث میشود کشور در یک حالت خود فرو رفتگی برود، و با جهان بیرون شکاف پیدا بکند. برای رفع این مسئله بهترین کار این است که در مدارس، به شکل منظم، به کودکان، نوشتن، حرف زدن، خواندن، و حتی ترجمه یاد بدهند و پل ارتباط با جهان بیرون بسازند که نه تنها باعث دریافت خوبی‌های نام‌برده می‌شود، بلکه سبب این را هم فراهم می‌آورد که ما هم مخاطب جهانی داشته باشیم، و صرفا محدود به کسانی که فارسی می‌فهمند نشویم چرا که یک و نیم میلیارد از مردم جهان قادر به فهم این زبان هستند، و کمتر از صد و پنجاه میلیون نفر فارسی میفهمند. این بحثی نیست که لزوما علیه سیاست آموزش و پرورش فعلی کشور باشد. بلکه یک پیشنهاد و مبحثی است که ماحصل آن به پیشرفت منتهی میشود. و این پیشنهاد بیشتر کسانی را هدف می‌گیرد که معتقد به یگانگی زبان فارسی هستند، و حتی دنبال بیشتر بسته کردن آن هم هستند. و دوست دارم چرایی مخالفت و موافقت و باقی زاویه‌ی دید‌ها را نسبت به این پیشنهاد بدانم.
با ۸۹ امتیاز و ۴۱ نظر فرستاده شده در بخش هنر و ادبیات
نظرات

به نظرمن اعتصاب برای شکم با اعتصاب برای آزادی خیلی فرق داره!

Posted: 06 Jul 2010 02:11 PM PDT

در راستای اعتصاب بازاریان تهران برای افزایش مالیات
با ۸۰ امتیاز و ۹ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

اعتراض موسوی و خاتمی به تداوم دروغ‌پراکنی‌های حکومتی

Posted: 06 Jul 2010 12:31 PM PDT

میرحسین موسوی و محمد خاتمی با ابراز تأسف شدید از افزایش فشارها بر منتقدان و ادامه اقدامات غیرقانونی، نسبت به تداوم دروغ‌پراکنی‌ها در جامعه هشدار دادند. موسوی و خاتمی در دیداری که با یکدیگر داشته‌اند، با تقبیح ترویج تهمت‌زنی در جامعه، چنین اقداماتی را «روشن‌گر بسیاری از ابهامات پیرامون تحولات قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری گذشته و انحرافات عملی» صورت گرفته دانسته‌اند. این رهبران جنبش سبز ترویج دروغ و تهمت‌زنی در جامعه را اقدامی «زشت و غیرقانونی» دانسته‌اند که نمونه‌های آن در گذشته نیز وجود داشته است. محمد خاتمی و میرحسین موسوی در این دیدار به پخش گسترده یک فایل صوتی در جامعه اشاره کردند که مربوط به ماه‌ها پیش است که به گفته آنها با هدف «توجیه سیاست‌ها و رفتارهای غلط افراطیون» صورت گرفته است.
با ۷۵ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

میرحسین موسوی و خاتمی با هم دیدار کردند

Posted: 06 Jul 2010 01:17 PM PDT

آفتاب: میر حسین موسوی و سید محمد خاتمی روز گذشته با یکدیگر دیدار و گفت‌و گو کردند. در این دیدار که در دفتر سید محمد خاتمی انجام شد، این دو شخصیت به بررسی و تبادل نظر درباره مسائل مهم روز از جمله قطعنامه شورای امنیت؛ اوضاع داخلی کشور و مباحث گوناگون دیگر پرداختند.
با ۷۱ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات
You are subscribed to email updates from بالاترین
To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.
Email delivery powered by Google
Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

--
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه "Ma Bishomarim" مي باشد.
جهت ارسال مطلب به این گروه، به آدرس life-companion@googlegroups.comایمیل ارسال کنید
برای لغو عضويت از این گروه، یک ایمیل به آدرس life-companion+unsubscribe@googlegroups.com
ارسال نمائيد.
برای بازديد از سایر امكانات گروه، به این آدرس مراجعه کنید http://groups.google.com/group/life-companion?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved