428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

یکشنبه، تیر ۱۳، ۱۳۸۹

FW: -- AndisheyeNik -- بیائید با اصل دین بد نشویم

 

 
 

 

نهضت جنبش آزادی روح


 

در حال حاضر بشر به مرحله‌ای از رشد فکری و تکاملی خود رسیده است که دیگر دانش محدود دیروزی او با ارزشهای اخلاقی‌ پایه‌ای و ابتدایی، پاسخگوی نیازهای وسیع و نا‌ محدود او نمی‌باشد. از اینرو به زودی - در کمتر از بیست سال آینده - تغییرات و تحولات عظیمی‌ در تاریخ تکاملی فکری بشری رخ خواهد داد که در آن پایه‌های فکری و اعتقادی بشریت به زیر سوال خواهد رفت.
در آغاز این عصر نوین، بشر خود را از تمامی ارزشهای غلط و غیر واقعی‌ که در طول دوران بشریت از طریق جوامع گوناگون، فرهنگ و سنن مختلف، مذاهب گوناگون و سیاست‌ها و حکومت‌های مختلف حاکم بر جهان بر او تحمیل شده است، خود را رها خواهد ساخت که در کتابهای " گفتگو با خدا " - نوشته ی نیل دونالد والش - از آن به عنوان " نهضت جنبش آزادی روح " نام برده شده است. در این نهضت انسان از تمامی وابستگی‌‌های خود ساخته ی خود - که توهمی بیش نبوده است - خود را رها ساخته و به کشف خود واقعی‌ خود خواهد پرداخت. 
 
در کتاب " آینده ی طلائی " نوشته ی اوشو، در این مورد نیز به طور مفصل شرح داده شده است. بدین قرار که در آینده‌ای نه چندان دورهمه ی حکومتهای دیکتاتوری حاکم بر ملل جهان بر چیده خواهند شد و سیاستمداران و روحانی نمایان از راس قدرت بر کنار رفته و به انتخاب توده‌های مردم، روشنفکران و دانشمندان آگاه اداره ی امور ملل جهان را بر عهده خواهند گرفت.

آینده ی طلائی سر آغاز عصر جدیدی از دوران تکاملی بشریت خواهد بود که در آن حکومت جهانی‌ واحد، بشریت واحد، دیانت واحد و اقتصاد جهانی‌ واحد تشکیل خواهد شد. در واقع این تغییرات و تحولات جهانی‌، بزرگترین انقلابی‌ خواهد بود که عالم هستی‌ در طول پیدایش خود شاهد آن بوده است.

 
 
 






----- Forwarded Message ----
From: god freeman <freeman625277@yahoo.com>
To: martin martin <marrtin_82@yahoo.com.au>
Cc: andisheyenik@yahoogroups.com
Sent: Thu, July 1, 2010 4:05:30 AM
Subject: Re: -- AndisheyeNik -- بیائید با اصل دین بد نشویم

 

اتفاقا دقيقا محمد اين كارها را كرده

اصل جنگ حسين هم زير سئواله. آب بستن ، سر بريدن دشمنان ، به بردگي گرفتن بازماندگان ميدان جنگ ،به غنيمت گرفتن اموال كشته شدگان همگي رسومي بودند كه در آن زمان جاري بود و خود محمد هم از آنها بهره ميبرد  .چطور شد كه وقتي همين رسوم بروي حسين و يارانش اجرا شد شيون و زاري در گرفت و فغان مسلمين به آسمان رفت . مگر محمد در جنگ بدر آب بروي كفار نبست . مگر محمد اموال قبيله بني قطاع را ضبط نكرد . مگر محمد صفيه دختر رهبر يهوديان بني قريظه را تملك نكرد و همان شب با او همبستر نشد .مگر علي سر عمرو را نبريد . دوستمان گفتند "رفتار وحشيانه يزيد با اسرا" كدام رفتار ؟  كدام يك از ياران بازمانده حسين، به بازار برده فروشان رفتند به كدامشان تجاوز شد كدامشان به عنوان كنيز همخوابه مردي از لشگر يزيد در آمد.كدامشان بعد از تمام شدن جنگ كشته يا اعدام شدند  . براي كدامشان درخواست پول و فديه شد.ولي محمد مردي بود كه تك تك اين اعمال را در جنگهاي مختلف انجام داد.آنوقت ميگوييد رفتار محمد با اسرا را با رفتار يزيد مقايسه كنيم . به نظر من هم اصلا قابل مقايسه نيست.

كي گفته كه من آزادي دين و عقايد پوچ را قبول دارم . اگر من به شما بگويم كه ديني دارم كه در  آن بايد دختران و پسران  نوجوان را سر بريد شما به آن احترام ميگذاريد و آنرا قبول ميكنيد. اينطور نيست .آدم بايد با افكار پوچ و عقايد باطل مخالفت كند چه در لواي دين باشد يا نباشد. اسلام و مسيحيت و يهوديت سه دين  ساخته دست بشري براي رسيدن به ثروت و قدرت است و انسانها تابع آن غير از رنج كشيدن براي اربابان اين اديان سود ديگري نداشته اند. در واقع اديان از حس آزمندي انسان استفاده كرده و به طمع دريافت پاداشهاي نديده اخروي آنها را از زندگي ساقط كرده اند تا دنيا بكام ديگران بگردد

--- On Thu, 7/1/10, martin martin <marrtin_82@yahoo. com.au> wrote:


From: martin martin <marrtin_82@yahoo. com.au>
Subject: Re: -- AndisheyeNik -- بیائید با اصل دین بد نشویم
To: "god freeman" <freeman625277@ yahoo.com>
Cc: andisheyenik@ yahoogroups. com
Date: Thursday, July 1, 2010, 9:51 AM

سلام به همه دوستان خوب گروه اندیشه؛
از این شخصی که این مطلب رو نوشتن بسیار تشکر می کنم، چون حرفی رو که من می خواستم در جواب  نامه "افسانه یا واقعیت" بدم، و شاید نتونستم حرفم رو درست بگم، ایشون گفتن. از همه دوستان می خوام که اگه به آزادی اعتقاد دارن، آزادی دین و عقیده رو قبول داشته باشن و صرفاً به این دلیل که خودشون اعتقادی به جنگ امام حسین ندارند، اون و زیر سوال نبرن. بعضی وقت ها که همه یه مسئله رو خیلی بزرگ می کنن، خیلی اغراق می کنن، تو بوق و کرنا می کنن، آدم از اون مسئله زده می شهو این به نظر من اتفاقی که برای امام حسین افتاده.
با تشکر.


From: god freeman <freeman625277@ yahoo.com>
To: andisheyenik@ yahoogroups. com; ali movahedi <ali66469@yahoo. com>
Sent: Mon, 28 June, 2010 8:40:07 AM
Subject: Re: -- AndisheyeNik -- بیائید با اصل دین بد نشویم

 

بله آدم بايد واقع بين باشد و ببيند كه در زمان محمد در هنگام جنگ هيچ كس با لباس غير جنگي نبود و در لشگر كفار زن و كودك يافت نميشد و هند جگر خوار هم از آنجا گذر ميكرد و  محمد هم اصلا يك زن شاعره را بعد از جنگ سر نبريد و زنان و كودكان را بعد از جنگ به بردگي نگرفت و  اسيرهاي جنگي را سر نبريد و  در جنگ بدر آب بروي كفار نبست  و دستور ترور 3 نفر از مخالفانش را نداد .اتفاقا از نظر من بايد با اصل دين بد شد و اين آخوندهاي بيچاره هم هميشه درست ميگويند منتها اينقدر اين اسلام چاله چوله دارد نميتوانند پرش كنند.


 


دوست عزیز سلام

من هم مثل اغلب شما ها دلم از دست این حکومت و خیلی کسان دیگه خون ولی یک چیز را نباید فراموش کنیم.

ما نباید همه رو به یک چشم نگاه کنیم.

اگر در طول زمان غلوهای زیادی در رابطه با خیلی چیزها شده است را که نباید به حساب امام حسین گذاشت بلکه عامل اصلی آن یک عده آخوند بی اطلاع و یا یک عده انسان نامطلع بوده است.

دوست من ، باید واقع بین بود .

اولا جنگ بین امام حسین و یزید اصلا قابل مقایسه با جنگ پیامبر و کفار نیست.بطور مثال در زمان پیامبر کفار به پیامبر اعلان جنگ دادند زیرا تمامی داشته های خود را در خطر می دیدند ولی در زمان امام حسین، این مردم کوفه بودند که از فرزند پیامبر دعوت کردند.

در زمان پیامبر و در لشگر کفار هیچ بچه و یا زنی که لباس غیر جنگی داشته باشد وجود نداشت ولی در زمان امام حسین بیش از نیمی از یاران ایشان را بچه ها و زنان تشکیل می دادند.جنگ بین پیامبر و کفار بعد از آنهمه اذیت و آزاری که از طرف کفار و بت پرستان بر پیامبر رحمت و یاران و خانواده ایشان روا شد که یک نمونه کوچک آن شعب ابیطالب بود رخ داد ولی  جنگ بین امام حسین و یزیدیان اولین رویائی آنها بود.

در زمان پیامبر رفتار پیامبر با اسرا و بازماندگان از جنگ را با رفتار وحشیانه یاران یزید با بازماندگان جنگ مقایسه کنید.

دوست من نباید با عینک بدبینی به همه چیز نگاه کرد آنهم بخاطر اشتباه یک عده آخوند که فقط با کارهای خودشان نام اسلام و شیعه را بدنام میکنند. و البته تمام آنها هم بد نیستند. شما در جنگ صفین هم می بینید که حضرت علی می توانست آب را بر دشمنان ببندد ولی اینکار را نکرد زیرا اینجور اقتضا می کرد. دوست من ، من شما را نمی شناسم و شما هم ولی بیائید با اصل دین بد نشویم بخدا دین اسلام بسیار دین خوب و آسانی است و دین رحمت است که با  غلط کاریهای این حکومتی ها دارد بدنام می شود. ببخشید سرتان را درد آوردم و خیلی ممنون




 






Kom närmare dina vänner. Ring videosamtal med Messenger. Klicka här!

__._,_.___
Recent Activity:
یاهو گروه انديشه نیک برای تبادل اندیشه و انتقال مطالب آموزنده

اجتماعی، فرهنگی، علمی و هنری از شخصی به شخصی دیگر و از نسلی به

نسل دیگر، راه اندازی شده است.


baraye didane in email be surate farsi mitavanid az yeki
az do rahe zir estefade konin:

1-Right clik>Encoding>More>Unicode (UTF-8)
2-Right clik>Encoding>More>Arabic (windows)

اگر این مطلب از طرف دوستان برای شما بازفرست شده است

می توانید در صورت تمایل در این یاهوگروه به نشانی اینترنتی

http://groups.yahoo.com/group/AndisheyeNik

وآدرس ایمیل andisheyenik@yahoogroups.com

،عضو شوید تا همه مطالب فرهنگی و اندیشه ای گروه را دریافت نمایید

لطفا در نظر داشته باشید که مطالب ارسالی از طرف صاحبان اندیشه با نگرشها

و سلیقه های گوناگون را به معنای خط مشی این یاهوگروه قلمداد نکنیم.

شاگردی دقیق، آموزگاری شریف و پرستاری مهربان برای (اندیشه) هم باشیم و بمانیم

مدیریت اندیشه نیک
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved