428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

دوشنبه، تیر ۱۴، ۱۳۸۹

انجمن ام تی ان ایرانسل - شاهکار گوگل

 

 


 

google-1.jpg

 

قابل توجه دوستانی که به مترجم گوگل زیادی دل خوش کرده اند و به امید این برنامه نمی خواهند به خودشون زحمت یادگیری زبان رو بدهند، و بدتراز اون اینکه سعی می کنند با این مترجم، متون و اشعاری رو که دوست دارند، با دوستان خارجی شون به اشتراک بگذارند!!

بیایید کمی با مترجم گوگل حال کنیم... چطوری؟ مثلا یه شعر معروف رو انتخاب کنیم


یار دبستانی من ، با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما، بغض من و آه منی

حک شده اسم من و تو، رو تن این تخته سیاه
ترکه ی بیداد و ستم ، مونده هنوز رو تن ما

دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علف هاش
خوب اگه خوب؛ بد اگه بد ، مرده دلای آدمهاش

دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه
کی میتونه جز من و تو درد ما رو چاره کنه ؟


جناب گوگل این شعر رو برامون به انگلیسی ترجمه می کنه:

My primary school sweetheart, and together with my semen

Bookmark us over, and you're my tears


Carved my name and you, my tone this Blackboard
Bequest of the oppression and injustice, it still remains our people

Without our cultural plain grass gets over lewd
Well if good; bad if bad, dead hearts Her characters

You and I must hand curtains I'm torn
Who can save you pain and I'm our choice?

 

 

خب تا اینجاش که افتضاح بود، ولی ماجرا وقتی بدتر می شه که همین متن ترجمه شده رو دوباره به گوگل می دیم و ازش می خواهیم که دوباره به فارسی ترجمه اش کنه:

 

یار من در مدرسه ابتدایی و همراه با مایع منی من

آموزشی ما بیش از ، و شما در حال اشک های من

حک شده اسم من و تو ، تن من این تخته سیاه
ترکه از ظلم و ستم و بی عدالتی است ، باز هم مردم ما باقی می ماند

ما بدون علف فرهنگی دشت می شود بیش از هرزه
خوب اگر خوب ، بد اگر بد ، مرده دلهای آدمهایش

 

من و تو باید پرده من پاره شده از طرف
چه کسی می تواند درد شما را ذخیره و من انتخاب ما؟

 

 

 

 

big_grin_smiley_face_sticker-p217746367994550126qjcl_400.jpg

 

 

 

 

 


--
برای نظر دادن همین میل را
Reply to all
بزنید و بدون تغییر دادن موضوع ، نظر خود را اضافه کنید
 
این ایمیل را برای دوستان خود ارسال کنید

** مسئولیت محتویـــــات این ایمیل متوجه فرستنده آن مـــی باشد **
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه "ام تي ان ايرانسل" است
جهت ارسال ایمیل به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به:
mtnirancell@googlegroups.com
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به:
mtnirancell-unsubscribe@googlegroups.com
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در:
 
http://groups.google.com/group/mtnirancell?hl=fa
 
-_-_-_-_-_- گروه مستقل ام تی ان ایرانسل -_-_-_-_-_-
 
سپاسگزاریم، مدیریت انجمن ام تی ان ایرانسل گــــــو گل - مهرداد ، کیـان و " شما "
 
شما خود ، مدیر گروه هستید..
 
** مسئولیت محتویـــــات این ایمیل متوجه فرستنده آن مـــی باشد **
 
..::.. دیدگانت را بشوی. دنیا را همانگونه که هست ببین..::..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved