428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

چهارشنبه، تیر ۱۶، ۱۳۸۹

مهر٩٠ متن پیاده شده پنجشنبه ۱۰ تیر ۲۵۶۹

میلیونها رای دهنده کجا هستند؟ خبر رسانی کنید!
Memory Card.png   Bikini.png    FreeDating.png



 

سلام

پنجشنبه ۱۰ تیر ۲۵۶۹، اول جولای ۲۰۱۰ میلادی

امروز راجع به هفت موضوع صحبت می کنیم،

موضوع اول: بعضی از بچه ها برای من گزارش هایی فرستاده اند از فعالیت های دیوار نویسی شان در تهران، ارومیه و چند شهر دیگر و سوال هایی را مطرح کرده اند که من سعی می کنم همه را یکجا جواب بدهم:

دیوار نویسی یکی از آکسیون هایی است که تقویت همبستگی و مقاومت ملی را می کند، یعنی ما با حضور روی دیوار ما نشان می دهیم که جنبش ایستاده، همه جا هست، مقاومت می کند، و قصد عقب نشینی ندارد. اما در دیوارنویسی استفاده های دیگری هم تجربه کشور های دیگر هم نشان می دهد که می شود ازش کرد، از جمله خبررسانی بخصوص جاهایی که فشار سانسور بالا می رود، با شعار نویسی روی اسکناس و دیوار می توان خبر رسانی هم کرد مثلا اگر 18 تیر قرار است شب الله اکبر گفته شود، می توان روی دیوار هم نوشت الله اکبر جمعه 18 تیر یادت نره. یا مثلا اگر قرار است فلان روز اتوبوس شرکت واحد تحریم بشود ساعت و روزش را می شود با دیوار نویسی یا اسکناس نویسی خبررسانی کرد. در جنبش لهستان کاریکاتور یک آدم کوتوله ای که همه جا نقش می شد هرجا روی دیوار می آمد می فهمیدند که اینجا جنبش حرفی دارد. مثلا در صربستان آن شعار معروف دانشجوها "کارش تمام است" منظور میلوسوویچ مثل خودمان که یزید کارش تمام است. این را هرجا می نوشتند می دانستند که جنبش آت پور مرادش اینست و به یاد مردم می آورد که میلوسوویچ رفتنی است. و یا علامت جنبش خودمان علامت "وی" سبز اینجا حضور دارد بنابراین استفاده از سنبل های جنبش برای اینکه حضور جنبش را در همه جا نشان بدهد. و نکته سوم استفاده از طنز روی دیوار است. شعارهایی که به شکل طنز ارائه می شود، مثلا مثل همین بحثی که همین روزها مطرح است راجع به کهریزک و محکوم کردن متهمین کهریزک که چندتا آفتابه دزد را می خواهند محکوم کنند یا اعدام کنند و دانه درشت ها فرار بکنند. بنابراین استفاده از دیوارنویسی به عنوان یکی از آکسیون هایی که هم تقویت مقاومت ملی می کند و هم می تواند خبررسانی بکند، و هم می تواند سنبل های جنبش را همه جا مطرح بکند، و هم می تواند از زبان طنز استفاده بکند، یکی از آن کارهایی است که در کنار جنبش سبز ایران اسکناس نویسی و سایر زمینه ها از جمله کارهایی است که همواره می تواند جنبش را در همه جا به رخ کودتاچی ها بکشد و مردم را متحدتر بکند.

موضوع دوم: بلعخره بعد از مدت ها وعده و وعید دادن در کهریزک اعلام شده که در دادسرای نیروی انتظامی نیروهای مسلح چند نفر محکوم شده اند بدون اینکه اسامی شان اعلام شود. دونفر ظاهرا به اعدام محکوم شدند و یک نفر تبرئه شده و چند نفر هم به زندان و انفصال از خدمت و شلاق محکوم شده اند. در این خصوص سه نکته به ذهنم می رسد.

نکته اول اینکه فشار افکار عمومی در ایران علیه فعالیت های حکومت هرگز نه فقط کم نشده بلکه روز به روز هم دارد بیشتر می شود و مشروعیت زدایی که از حکومت شده، حکومت را ناچار می کند که هر طور هست بلکه بتواند گریبان خودش را از دست بدنامی و جنایت هایی که کرده خلاص بکند، کاری که عملی نیست و نمی تواند حکومت ننگی را که به بار آورده با این کارهایی که اصلا معلوم نیست داخلش چی است و اصلا آیا کسی هم آخر سر محکوم می شود یا نمی شود، بخصوص اینکه این فشار افکار عمومی را جنبش موفق شده است در سراسر دنیا هم مطرح بکند و فشار افکار عمومی دنیا را هم بچه های خارج از ایران اضافه بکنند به افکار عمومی داخل ایران روی رژیم. نکته دوم اینکه سوالی که به حق از سوی مردم مطرح است، اینکه دانه درشت ها کجا هستند؟ آقای حسین طائب که متهم به چندین فقره تجاوز هم هست، و فرمانده وقت بسیج بوده و الان هم معاونت اطلاعاتی سپاه و از عناصر کودتاست، کجاست؟ آقای سعید مرتضوی، دادستان وقت کجاست؟ نقدی فرمانده بسیج، رادان معاون پلیس، احمدی مقدم فرمانده پلیس، مجتبی خامنه ای پسر آقای خامنه ای و شخص آقای خامنه ای. و چندین نفری که آدم های اصلی کودتا، دستور دهندگان جنایت ها بوده اند و عاملان اصلی باید آن ها باشند، آن ها باید محاکمه بشوند و متهم اصلی هستند، نه چند نفر را بگیرند و پشت درهای بسته فکر کنند که می شود افکار عمومی را آرام کرد.

نکته سوم اینکه این درس عبرتی ست برای آن مزدورانی که به هوای 400-800 هزارتومان یا 1 میلیون تومان پول، یا مقام و جایی که دارند، می آیند به خیابان و دستشان به خون مردم آغشته می شود یا در زندان ها با شکنجه، با زورگویی یا مبالغه با مبارزین می پردازند. این سرنوشت پایینی هاست که باید بدانند وقتی کار به بالایی ها سخت می شود، آن ها را قربانی می کنند.

موضوع سوم: آقای منوچهر متکی مطرح کرده که تحریم های اتحادیه اروپا برای اروپا بدتر می شود تا برای ایران. به نظر می رسد این حرف ها کاملا ترس آقایان را نشان می دهد و اگر یکبار فقط به تولید ناخالص ملی یا واردات ایران از اروپا یا کل صادرات ایران به اروپا و ارقام اقتصادی کلان کشورهای اروپایی یا دنیا نگاه کنند می فهمند که حجم اقتصاد ایران چه در صد ناچیز و کوچکی از اقتصاد در دنیاست و بنابراین از این حرف ها آقای متکی نمی زنند. و جالب تر اینکه مثل کسانیکه ناله و نفرین می کنند گفته که آن هایی که پشت تحریم ایران بوده اند، همه شان از فوتبال حذف شدند. از آن حرف هایی که انصافا بیشتر شبیه به حرف های بچه هاست.

موضوع چهارم: کارگران خدمات کشاورزی در مقابل اداره کار در شهر سنندج دست به تجمع زدند و با هفت سال تا بیست و پنج سال سابقه کار، معلوم شده که موقعی که کار می کردند بیمه شان کاملا پرداخت نشده و در موقع بازنشستگی مشکل پیدا کردند. و مسائل معیشتی، بازنشستگی و آینده شان و دریافت هایشان خواست های اصلی کارگران است.

موضوع پنجم: سایت بصیرت سپاه، مسئله تعویض ناوهای آمریکا در منطقه را که این روزها در خبرهای دنیا هست که ناوهای جدید برود و آن هایی که در منطقه خلیج فارس و کل منطقه هستند، برگردند و با ناوهای جدید تعویض بشوند را اینطور تعبیر کرده که گویی ناوهای جدیدی برای جنگ می آیند و سعی می کنند فضا را جنگ نشان بدهند، بحران نشان بدهند و روی طبل خطر جنگ بکوبند که بهانه داشته باشند برای سرکوب بیشتر بخصوص اینکه این حرف را در بولتن های داخلی شان هم می زنند و می خواهند برای پرسنل سپاه جنایت های خودشان را به این ترتیب موجه بکنند قبلا هم راجع به این صحبت کرده ایم که سپاهی ها وقتی کار بهشان تنگ بشود، برای موجه کردن جنایت هایشان ممکن است سراغ جنگ سازی و جنگ آفرینی بروند و یا اینکه حداقل دنبال تبلیغات جنگ بروند.

موضوع ششم: روزنامه کیهان ارگان رهبری با لحن بسیار تندی یاد کرده از خوش رقصی های آقای مدودف رئیس جمهور روسیه برای آقای اوباما رئیس جمهور آمریکا. وزیر دفاع ایران هم به تلخی از روسیه انتقاد کرده که بلعخره سیستم دفاع موشکی اس 300 را به ایران نفروخته است. البته ایشان مطرح نکرده که آیا آن 700 میلیون دلاری که ایران بابت این سیستم، ظاهرا همان موقع هم دوبرابر بیشتر از قیمت این سیستم به روس ها پرداخته توانسته اند پس بگیرند یا حسب معمول پول ایران را روس ها خورده اند. این سطح از صحبت های کیهان و یا وزیر دفاع کاملا افزایش تیرگی روابط بین ایران و روسیه و بالا گرفتن تنش بین تهران و مسکو را نشان می دهد.

موضوع هفتم: وزیر نفت اعلام کرده که قیمت بنزین آزاد از 400 تومان ممکن است تغییر کند، این زمزمه را دارند می کنند به اینکه بنزین آزاد که سهمیه اش در ماه به 500 لیتر محدود شده و 400 تومان ارائه می شود چون بنزین وارداتی 900 تومان در می آید، ممکن است که تا 900-1000 تومان قیمتش را بالا ببرند در تعدیل یارانه ها. به هر صورت افزایش قیمت انرژی از جمله بنزین از زمینه هایی است که بعدا راجع بهش بیشتر صحبت خواهیم کرد.

تا فردا، شاد و پیروز باشید،
اندکی صبر سحر نزدیک است،
به امید پیروزی ایران و ایرانی.

1.jpg


--
گروه خودتان را حمایت کنید http://khodrob.blogspot.com/
از بخش فایلها دیدن کنید http://groups.google.com/group/mehr90/files
آرشیو پستهای قبلی http://groups.google.com/group/mehr90/topics
برای دریافت فقط یک ایمیل روزانه http://groups.google.com/groups/mysubs
برای لغو اشتراک یک ایمیل خالی به mehr90+unsubscribe@googlegroups.com بفرستید
برای اشتراک یک ایمیل به mehr90+subscribe@googlegroups.com بفرستید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved