428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

پنجشنبه، تیر ۳۱، ۱۳۸۹

انجمن ام تی ان ایرانسل - به نام قرص لاغری در حال مصرف شیشه هستید ! ...






----------
چند وقتی میشه که قرص سوپر اسلیم که فقط تو عطاریها عرضه میشه و داروخانه ها مجوز برای فروشش ندارن خیلی غوغا کرده. میتونم به جرات بگم تقریبا" همه اونایی که این روزا دنبال لاغری هستن تبلیغ این قرص رو زیاد شنیدن.
این قرص شدیدا" حالت بی اشتهایی ایجاد میکنه و کسانی بودند که ظرف یک هفته حتی تا 10 کیلوگرم وزن کم کردن.
من علیرغم توصیه خیلی از دوستان این قرصها رو مصرف کردم و عوارضی که روی من داشته تپش قلب شدید - تشنگی مفرط و گاهی حالت تهوع بوده.
مادرم هم این قرص رو مدتیه مصرف میکنه و دچار بیخوابی شدید شده علاوه بر این چند روز پیش چندین بار استفراغهای شدید کرد. من تا همین امروز صبح از این قرص مصرف میکردم تا اینکه امروز با یک دکتر داروساز صحبت کردم.
جالب اینجاست که این قرص رو که میگن گیاهیه آنالیز کرده و تو لابراتوار روش کار کرده.
چیزی که من رو شکه کرد این بود که او دقیقا" تمام عوارضی رو که شنیده بودم روی افراد مختلف داشته بازگو کرد و گفت که تو ترکیبات این کپسول ماده مخدر شیشه وجود داره و به همین دلیل باعث لاغری سریع و تشنگی مفرط میشه و البته به جرات گفت که این قرصها در داخل تولید میشه و بیخود میگن که گیاهیست و از چین وارد میشه.
خواهر همکار من 3 ماهه این قرص رو مصرف میکنه و دو شب پیش چنان خون دماغ میشه که به بیمارستان میرسوننش و دکتر میگه فشارش رو بیسته و اگه خون دماغ نمیشد ممکن بود بمیره.
خلاصه: عکس این قرص رو براتون میذارم که تو قوطی فلزی 30 تایی عرضه میشه و قیمتش از 20 تا 30 هزار تومان متغیره.

http://www.redlink1.com/mydocs/group/36/01.jpg
http://www.redlink1.com/mydocs/group/36/02.jpg

پس حسابی حواستون رو جمع کنید!



--
برای نظر دادن همین میل را
Reply to all
بزنید و بدون تغییر دادن موضوع ، نظر خود را اضافه کنید
 
این ایمیل را برای دوستان خود ارسال کنید

** مسئولیت محتویـــــات این ایمیل متوجه فرستنده آن مـــی باشد **
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه "ام تي ان ايرانسل" است
جهت ارسال ایمیل به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به:
mtnirancell@googlegroups.com
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به:
mtnirancell-unsubscribe@googlegroups.com
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در:
 
http://groups.google.com/group/mtnirancell?hl=fa
 
-_-_-_-_-_- گروه مستقل ام تی ان ایرانسل -_-_-_-_-_-
 
سپاسگزاریم، مدیریت انجمن ام تی ان ایرانسل گــــــو گل - مهرداد ، کیـان و " شما "
 
شما خود ، مدیر گروه هستید..
 
** مسئولیت محتویـــــات این ایمیل متوجه فرستنده آن مـــی باشد **
 
..::.. دیدگانت را بشوی. دنیا را همانگونه که هست ببین..::..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved