428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

یکشنبه، مرداد ۰۳، ۱۳۸۹

[23khordad] جامعه ایرانی در مبارزه با دروغ

امروزه مبارزه با دروغ تعلیم اصلی‌ای است که شهروندان ایرانی دارند به خودشان می‌دهند.  و در چه جامعه‌ای دارند این تعلیم را می‌دهند، در جامعه‌ای که ۳۰ سال است به آن‌ها یاد می‌دهند دروغ بگو، وقیح باش.  از همان فرودگاه که وارد می‌شوی آدم دروغگویی باش، وقیح باش ما هوای تو را داریم.  اینجا [در ایران] دروغگویی یک اصل است.  می‌توانی مثل یک آدم مافیایی رفتار کنی، اشکالی ندارد.  یک جوانی که می‌آید و می‌گوید من نمی‌خواهم مافیا باشم، من نمی‌خواهم دروغ بگویم، من می‌خواهم شفاف باشم.  حالا این شفافیت در ارتباط با رأی من است، یا در ارتباط با شخصیت من است به عنوان یک دانشجو یا یک شهروند.  یعنی به عنوان یک شهروند می‌خواهم با یک شهروند دیگر یک رابطه‌ی مدنی درست داشته باشم
 
رامين جهانبگلو.

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved